Zapticon Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Makes you think: http://www.youtube.com/watch?v=7E3oIbO0AWE Eg tok den ikkje Skarstard Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hva med BBC-dokumentaren, Planet Earth? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Makes you think: http://www.youtube.com/watch?v=7E3oIbO0AWE Eg tok den ikkje Skarstard Den så morsom ut. Så veldig gjennomført ut til å være konspirasjonsbabbel! Tror jaggu jeg skal se den nå. Bare synd jeg ikke har popcorn. Hva med BBC-dokumentaren, Planet Earth? Jeg er mer en techie enn en naturfreak. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Veldig bra dokumentar. Dette her er litt kult!: http://www.youtube.com/watch?v=M4YsLnIFEr4...feature=related Sikkert berre tilfeldighetar, men kven veit. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Makes you think: http://www.youtube.com/watch?v=7E3oIbO0AWE Eg tok den ikkje Skarstard np: 10039. Turboneger - [Apocalypse Dudes #12] Humiliation Street Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Åh, jeg digger "Naboer". Er så flott film <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Åh, jeg digger "Naboer".Er så flott film <3 Du vet jeg ikke kunne skade deg? Sånn på ordentlig? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hva med BBC-dokumentaren, Planet Earth? Tror denne skal skaffes på blu-ray etter hvert, gleder meg til å få sett den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Bush' war er forresten en dokumentar jeg anbefaler på det sterkeste Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hva med BBC-dokumentaren, Planet Earth? Tror denne skal skaffes på blu-ray etter hvert, gleder meg til å få sett den. Har den i full HD faktisk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hva med BBC-dokumentaren, Planet Earth? Tror denne skal skaffes på blu-ray etter hvert, gleder meg til å få sett den. Har den i full HD faktisk. Lastet ned eller HD-DVD? blu-ray-versjonen er i alle fall 1080p, så det blir artig. Har forsåvidt lastet ned den første episoden i 1080p også, men PCen min er så skrøpelig at den ikke klarer å spille av. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Åh, jeg digger "Naboer".Er så flott film <3 Du vet jeg ikke kunne skade deg? Sånn på ordentlig? Så, helt random. Uro. To bokstaver. Hva blir det? Ir? Ra? Re? It? Su? So? A little help to the kryssordmainnj? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Uro. To bokstaver.Hva blir det? Ir? Ra? Re? It? Su? So? A little help to the kryssordmainnj? As eller ir blir det vanligvis. Hva vant jeg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Min takknemlighet. Ble ir forresten. kryssord Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 død tråd er kjedelig dor en full Lars. Derfor spør jeg folk rare sprøsmål; Farscape, slutten av SG1 eller Firfly? Ranger! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hør på Queen heller. Syng med! Endret 5. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Lars, hjelp meg heller med kryssord. Det er masse rare ord i dette. "Undulere" wtf? :S Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det er ikke et ord, så jeg skjønner godt at du lurer. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 død tråd er kjedelig dor en full Lars. Derfor spør jeg folk rare sprøsmål; Farscape, slutten av SG1 eller Firfly? Ranger!SG1. Kanskje klarer de å ta knekken på de skumle hvite mennene med staver en gang for alle?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 død tråd er kjedelig dor en full Lars. Derfor spør jeg folk rare sprøsmål; Farscape, slutten av SG1 eller Firfly? Ranger!SG1. Kanskje klarer de å ta knekken på de skumle hvite mennene med staver en gang for alle?? Ikke sett srk of truth? Og en annen ting er den kjemien mellom claudia black og han andre duden fra FS som gjorde så mye med de siste sesongene av sg1 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg