Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har fått i oppgave å finne ut hvilke 4 typer historier alle nye filmer/bøker stammer fra.

Jeg klarer ikke å finne det på nettet. Hvis noen skjønte det der da.

Det være fire, altså? Komedie, drama, tragedie og satire er det eneste jeg får til å stemme.

Høres fornuftig ut spør du meg.

Jeg kom ikke på satire, men de tre andre var det første jeg tenkte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*sint* *Kjersti Helen* *facebook* (...)jeg fikk forresten vite at hun har flyttet tilbake til Norge via facebook-profilen hennes." (...) "hun har planer om å marsjere inn i livet mitt igjen."
Du kunne enkelt omgått hele problemet med å avstå tilbudet om å legge henne til som venn. Derfor har du bare deg selv å takke mener nå jeg.
Lenke til kommentar
Var det et eget fag? :O
Hadde en tre ukers periode med det på steinerskolen, ja.

Ah!

Jeg savner Steinerskolen, :blush: noen få ganger, må jeg innrømme. :innocent:

Det er en flue i rommet mitt og den elsker å plage meg! Aargh! Hat!!!111oneoneone

Du kan jo alltids fange den i en kopp/glass/e.l for deretter å slippe den ut i det fri?

Lenke til kommentar
Var det et eget fag? :O
Hadde en tre ukers periode med det på steinerskolen, ja.

Ah!

Jeg savner Steinerskolen, :blush: noen få ganger, må jeg innrømme. :innocent:

Bare 9 år til en eventuell reunion :fun:

Det er en flue i rommet mitt og den elsker å plage meg! Aargh! Hat!!!111oneoneone
Steg1: Reise seg å snu kroppen 180°. Seg2: Hente en avis, et blad, en DVD e.l og klaske den flat. Steg3: Ta litt papir av toalettrullen på skrivebordet å plukke den opp. Steg4: Kaste den knuste fluen ut vinduet, i toalettet e.l.
Lenke til kommentar
Da har man spilt reserve for et dartlag i divisjonen under den man spiller i til vanlig. Passer bra med matchtrening frem mot EM i begynnelsen av oktober. Det skal bli så uendelig deilig, reise ned til Portugal - være borte fra maset på jobb i 2 hele uker. Jeg gleder meg. :)

Kan det hende at jeg har sett deg på tv?

Så noe dart greier på Eurosport eller SportN en gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...