Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vi kan dele? Og den skal fremdeles hete Bob Nora bare Nora! og hun har ikke gjort seg fortent til en snegle enda... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hadde NgZ tatt meg seriøst hadde han nok ikke funnet det underholdende For å være en del av kjernen... Get used to it. Er du ikke seriøs? oO Jeg er like seriøs som søsteren din var. Og hun gråt. Det er ikke turnon for meg, det kan du bare hilse å si. "Det gjør vondt", du liksom. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det var fin Victoria Beckham! :] Takk Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 http://www.dagbladet.no/ SE FORSIDEN Ouch. Går du på den skolen? Kanskje likesågreit å ta en dag av imorgen isåfall? Skjedde med en skole like ved meg også, viste seg at det bare var et skoleprosjekt. Noen som har sett "Elephant"? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Se når første innlegg etter førsteinnlegget dukker opp, du. tråden ble åpnet 07/01-08 da...så da blir det 6 dager blir det ikke? Javel da. Enda verre . Aces, gir også frysninger . Her er en alle burde ha hørt På tide med den daglige dose av Dash Berlin - Till the sky falls down, MÅ HA!! Endret 13. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vi kan dele? Og den skal fremdeles hete Bob Nora bare Nora! og hun har ikke gjort seg fortent til en snegle enda... Hvorfor sover ikke du?!? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er like seriøs som søsteren din var.Og hun gråt. Det er ikke turnon for meg, det kan du bare hilse å si. "Det gjør vondt", du liksom. Kibs hadde tenkt å kniv-innvie henne, når blir hun sur på deg. Og du vet ikke hvor de bor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Aces, ja. Det er en av favorittfilmene mine Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vi kan dele? Og den skal fremdeles hete Bob Nora bare Nora! og hun har ikke gjort seg fortent til en snegle enda... Snart, lillevenn Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvorfor sover ikke du?!? ehm... jo altså... *borte* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er like seriøs som søsteren din var.Og hun gråt. Det er ikke turnon for meg, det kan du bare hilse å si. "Det gjør vondt", du liksom. Kibs hadde tenkt å kniv-innvie henne, når blir hun sur på deg. Og du vet ikke hvor de bor Nei, for det var ufattelig krevende å finne ut av, liksom. Og hun kan ta moren din i stedet for. Hun var litt for løs i fisken for min del. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 http://www.dagbladet.no/ SE FORSIDEN Ja, shit! Ordelingsfeil!!1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, shit! Ordelingsfeil!!1 Ignorerer du meg pus? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 L.I.K. tok et poeng mot Storhamar dragons i dag. Viktig viktig^^ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, shit! Ordelingsfeil!!1I lol'd. :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 LIK. Nice navn. Og det betyr Lillehammer Ishockey Klubb elns? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Smurf: Den er helt forferdelig, man føler at man går på skolen selv, får grøssninger... Og jeg har har selvfølgelig hørt "til i come" doh! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, for det var ufattelig krevende å finne ut av, liksom. Og hun kan ta moren din i stedet for. Hun var litt for løs i fisken for min del. Tatt i betraktning av at jeg ikke bor hjemme, og du ikke vet hverken for- eller etternavn på noen som bor der såeh.. skeptisk. ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, shit! Ordelingsfeil!!1 Ignorerer du meg pus? ... L.I.K. tok et poeng mot Storhamar dragons i dag. Viktig viktig^^ Shit! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 LIK. Nice navn. Og det betyr Lillehammer Ishockey Klubb elns? Eller Lillehammer Idretts Klubb (orddeling. ) Ja, shit! Ordelingsfeil!!1 Ignorerer du meg pus? ... L.I.K. tok et poeng mot Storhamar dragons i dag. Viktig viktig^^ Shit! ..Du gjør det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg