Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. 08.00-08-35

2. 08.50-9.35

3. 09.45-10.30

4. 10.40-11.25

Lunsj 11.25-12.00

5. 12.00-12.45

6. 12.55-13.40

7. 13.50-14.35

8. 14.45-15.30

Timene mine, regner med at det ikke er så uvanlig å ha de oppdelt sånn _Å :p

Jeg kjenner jeg er sjalu. Jeg savner så jævlig med pauser.

- Nie (som ikke gadd bytte bruker)

Lenke til kommentar

Argh! Irritert på "søsteren" min nå. Hun har ikke snakka til meg, faren min, eller noen andre på flere ÅR og plutselig legger hun meg til som venn på facebook. Ikke et brev, en mail, ingenting, jeg får bare "Kjersti Helen ***** vil legge deg til som venn". Hva FAEN. Er det fuckings MULIG?! Ikke en gang hun kan være så sosialt tilbakestående at hun ikke gir meg noen form for beskjed om at hun har planer om å marsjere inn i livet mitt igjen.

Å ja, og jeg fikk forresten vite at hun har flyttet tilbake til Norge via facebook-profilen hennes. Sist jeg sjekka bodde hun i Sverige, ca. 15-18 timer fra Bergen, nå bor hun 4 timer unna, og hun har ikke gidda å si i fra til faren sin, lillebrødrene sine eller lillesøsteren sin, til tross for at 3/4 overnevnte har samme telefonnummer nå som på slutten av 90-tallet.

Lenke til kommentar

Get a better camera, get a better taste in movies, and learn to decorate your house or apartment in some other fashion than how 14 year olds decorate their room.

___

jaja, hva hadde jeg forventet av \b\ :p

Glemte å si at jeg tok bilde med kameraet på mobilen da, har et halvbra kamera også da, men den finner jeg ikke laderen til :p

Lenke til kommentar
Har fått i oppgave å finne ut hvilke 4 typer historier alle nye filmer/bøker stammer fra.

Jeg klarer ikke å finne det på nettet. Hvis noen skjønte det der da.

Peer Gynt.

Askeladden

Skjønnheten og Udyret

En til :whistle: .

Peer Gynt er nesten en sikker vinner ;) .

Lese oppgaven er kjekt...

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...