Sameboe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 LAN Party Massacre :!: haha :!: den mp jo sees Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Prior kyllingvinger med tacosmak er igrunn ganske gode. *burp*Mett blir man også Noen som har foretatt seg noe spennende i dag? Jepp de er veldig gode. hehehe, du kan jo lese et par tre sider tilbake! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Prior kyllingvinger med tacosmak er igrunn ganske gode. *burp*Mett blir man også Noen som har foretatt seg noe spennende i dag? Nei, absolutt ingeng verdens ting. Jeg tror ikke en dag kan bli mer vanlig og A4 enn den jeg har hatt i dag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Noen som har foretatt seg noe spennende i dag? Jeg gikk til Skøyen, bare for å finne ut at jeg hadde glømt leg Så gikk jeg hjem igjen og døde inni meg, før jeg fortsatte til sosseby. \o/ Dessuten var det en koselig dame som ringte og spørte om jeg ville komme på jobbintervju. Wuhu. Dessuten kom Eivind hjem med mat. Konge. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Olum, hvordan står det til? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 hehehe, du kan jo lese et par tre sider tilbake! Joda, så det hadde vært liv her, men ingen som fortalte om noe spennende de hadde gjort Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jobbintervju! Stemmer det, skal se etter ny jobb! Llandari: Jeg sier som Olum, ikke noe spesielt nei. Ganske a4 Endret 4. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Damn,vurderer om jeg også må finne meg en jobb. Er student da,så har det ikke travelt sånn sett. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg gikk til Skøyen, bare for å finne ut at jeg hadde glømt leg Så gikk jeg hjem igjen og døde inni meg, før jeg fortsatte til sosseby. \o/Dessuten var det en koselig dame som ringte og spørte om jeg ville komme på jobbintervju. Wuhu. Dessuten kom Eivind hjem med mat. Konge. Lucky you! (minus turen uten leg da) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Damn,vurderer om jeg også må finne meg en jobb. Er student da,så har det ikke travelt sånn sett. Mm. Jeg er bare ganske lei jobben egentlig. Klar for nye utfordringer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Student>>>>Armydude. Job-switch? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hva? Jeg er ikke i forcen nå hehe Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 "There is a house in New Orleans, they call The Rising Sun" *synge med* Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Hvilken versjon? Originalen til the Animals? Endret 4. september 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 "And it's been the ruin of many poor your boys" Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Enkelte kan jo faen ikke ta et hint. Meldingene tikker inn dag og natt, enda jeg aldri svarer. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 "By God, I know, I'm one" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Lucky you! (minus turen uten leg da) Mm, kneip fra Klausen er så nammenam! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 A-Jay, teknisk sett har ikke The Animals originalen, selv om de er mest kjent for den. Går litt for det samme med Black Magic Woman, Santana ble kjent med den, men den var opprinnelig av Peter Greene / Fleetwood Mac Men åh, jeg ble nettopp kjefta opp for å spise løvbiffene mine på grovt brød med ost, i stedet for med bernaise-saus, poteter, chips etc. Var da også noe å bli kjefta opp for. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 A-Jay, teknisk sett har ikke The Animals originalen, selv om de er mest kjent for den.Går litt for det samme med Black Magic Woman, Santana ble kjent med den, men den var opprinnelig av Peter Greene / Fleetwood Mac Ok, takk for den. Da har jeg blitt misinformert av en kamerat *fordele skyld* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg