Bytex Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ignorer nå bare hverandre, men kutt ut disse forbanna innleggene på en halv side. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Må si jeg foretrekker en god rødvin fremfor hvitvin. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg foretrekker en god rødvin fremfor en hvitvin for tiden jeg... Men jeg er kanskje rar Men er fulstendig enig med øl da Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jepp, vi lar det ligge nå. Håper jeg. Jeg ignorerer han ikke med mindre han igjen skriver et innlegg om den saken. Han er tross alt helt grei å snakke med sånn ellers her på forumet. Mjød.. Det har jeg til overs å smake på, hvor får man tak i det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Mjød.. Det har jeg til overs å smake på, hvor får man tak i det?Lag selv eller kjøp på polet. Tror de selger (minst) et par varianter. Endret 4. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg liker ikke rødvin, jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Får kjøpt mjød overalt i tyskland. Det er egentlig sats. Smaker bare søtt. Ikke som øl overhodet. Noen typer er tilsatt ting, som honning e.l. så de blir ENDA søtere. Endret 4. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Skal jeg løpe på butikken å kjøpe Oreo og Urge eller skal jeg kjøpe noe annet? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Hmm.. nå er det jo strengt tatt sen høst her opp, så å brygge det ute er jo uaktuelt! Å brygge i den lille leiligheten min er heller ikke aktuelt hehe Ballus: Det der var to veldig gode ting! gå for det Bytex: Sats har jeg smakt på.. det var ikke noe særlig Endret 4. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jau... I'm out of here. +358442836991 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg liker ikke rødvin, jeg Det gjorde ikke jeg heller før. Så tok jeg til vettet. Eller så var det bare smaken min som forandret seg eller noe. Uansett... NÅ digger jeg det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg og..kan sutte ned en hel flaske rødvin alene, glatt. Også får man sånn fint rundt lilla merke rundt på leppene etterpå. Går rett i skallen på meg da, stort sett. Men jeg kjenner folk som drikker rødvin som om det var saft. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Skal jeg løpe på butikken å kjøpe Oreo og Urge eller skal jeg kjøpe noe annet? Unn deg å ikkje ete dei usunne tinga. Tek deg heller ein joggetur eller dra på trening viss du går på ein. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Til dere jenter: har dere peiling på jenteparfymer? Moren og stefaren min var på en båten til tyskland (husker ikke hva den het, ikke nøye) og moren min gjorde rent bord på en konkurranse der. En av premiene som hun ikke trengte var en parfyme som heter Trussardi INSIDE .. Hun ga meg den og sa jeg kunne gi den til en veninne, men jeg er usikker på om den er god? Jeg vil jo selvfølgelig ikke åpne pakken. Endret 4. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Skal jeg løpe på butikken å kjøpe Oreo og Urge eller skal jeg kjøpe noe annet? Unn deg å ikkje ete dei usunne tinga. Tek deg heller ein joggetur eller dra på trening viss du går på ein. Jeg gikk/løp fjelltur på 800 høydemeter på 1 time på søndag. Var på svømmetrening på mandag, løp orientering på tirsdag. Løp i 35 minutt høyintensitet i oppoverbakke i går. Skal ha styrketrening senere i kveld. Jo, jeg klarer å unne meg det. Men det var da helsikken til vær det skulle være ute. Endret 4. september 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 LAN Party Massacre :!: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Bwahahaa den hansken der var sinnsyk! Ouch! MM anthon berg er god sort. Her ble det stille gitt. Vi må diskutere/krangle litt mere Nikka. hva skal vi krangle om nå? Endret 4. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Freddy sin er tøffere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Drikking på Lille London ikveld. Free drink all around, pluss quiz! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Prior kyllingvinger med tacosmak er igrunn ganske gode. *burp* Mett blir man også Noen som har foretatt seg noe spennende i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg