Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skulle jeg være det? Er bjørner vegetarianere? Jeg er en kjøtteter, men spiser også bær og grønnsaker. Akkurat som en bjørn.

Så du mener du er en bjørn?

Jeg har det superdupert! Men jeg har så utrolig lyst til å gå på teater! Begynner å bli lenge siden sist. Saken er bare at jeg ikke har tid. Blir nok til at jeg må vente til helgen.

Teater er kos : ) Jeg hadde det iallefall kjempemorsomt de årene jeg gikk!

Lenke til kommentar

Nikka, jeg ser ikke ned på alle med lavere ntelligens men jeg setter meg selv over andre dyr. Du er den desidert største kvervulanten jeg noen sinne har hatt med å gjøre.

Og hva har det å si at vi har vært heldige med evolusjonen? Sånn er det bare. Vi var heldige med Oljen her i norge også, skal vi bare la den ligge?

Og ja, jeg angriper deg når du faktisk er så sinnsykt frekk at du sitter å ler folk opp i ansiktet og når du faktisk har den signaturen du har. Hvilken rett har du til å håne folk med tro? La folk ha sin tro, og ligg unna. kanskje noen trenger den troen, uansett hvor teit den er? Du eller noen andre har ingen rett til å ta fra andre sin religion eller tro på noe.

PS: Å sitte å spise mens du taster på knappene er værre enn å tørke seg i rævva med fingrene for så å sette seg ned å spise uten å vaske hendene. bare et tips.

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Nikka, jeg ser ikke ned på alle med lavere ntelligens men jeg setter meg selv over andre dyr. Du er den desidert største kvervulanten jeg noen sinne har hatt med å gjøre.

Du har ikke noe godt argument for å sette deg selv over andre dyr - så er det du som kaller meg kverrulant? Det er ganske vittig. :rofl: Du har fortsatt ikke fortalt hvorfor du setter deg selv over andre dyr. Er det intelligensen eller er det ikke? Hvis så, hvorfor går ikke alle med lavere intelligens inn i den samme kategorien?

Og ja, jeg angriper deg når du faktisk er så sinnsykt frekk at du sitter å ler folk opp i ansiktet og når du faktisk har den signaturen du har. Hvilken rett har du til å håne folk med tro? La folk ha sin tro, og ligg unna. kanskje noen trenger den troen, uansett hvor teit den er? Du eller noen andre har ingen rett til å ta fra andre sin religion eller tro på noe.

Som sagt, når folk prøver å dytte sin tro på meg i en debatt så må de også tåle å få svar. Men tro på en overnaturlig gud er vel "untouchable"? Jeg ville som sagt også ledd av noen som sa at de trodde på julenissen, med mindre de var barn da. Som Jimmy Carr så fint sa det: "I used to be religious, then I grew up." Hva har signaturen min med å le av andre å gjøre? Du forstår kanskje ikke det som står i signaturen min?

PS: Å sitte å spise mens du taster på knappene er værre enn å tørke seg i rævva med fingrene for så å sette seg ned å spise uten å vaske hendene. bare et tips.

I know, jeg gjør det for å få fart på systemet. Jeg har vært plaget av litt hard mage i det siste.

Lenke til kommentar
Du har ikke noe godt argument for å sette deg selv over andre dyr - så er det du som kaller meg kverrulant? Det er ganske vittig. :rofl: Du har fortsatt ikke fortalt hvorfor du setter deg selv over andre dyr. Er det intelligensen eller er det ikke? Hvis så, hvorfor går ikke alle med lavere intelligens inn i den samme kategorien?

Og du har enda ikke forklart hvordan ditt livssyn passer inn i et hvilket som helst samfunn med et mer eller mindre fungerende lovverk.

Lenke til kommentar
Du har ikke noe godt argument for å sette deg selv over andre dyr.

Som Jimmy Carr så fint sa det: "I used to be religious, then I grew up." Hva har signaturen min med å le av andre å gjøre? Du forstår kanskje ikke det som står i signaturen min?

I know, jeg gjør det for å få fart på systemet. Jeg har vært plaget av litt hard mage i det siste.

Det har jeg! Det er bare menneskene som har så lite å gjøre på at de sitter hjemme i stua si klokka 6 midt i uka og diskuterer på et nettforum om de er verdt mer enn andre. Det er jeg helt sikker på at INGEN andre skapninger klarer.

Slutt å tull, julenissen finnes jo.

Det finnes en slags youghurt for slik. Det er en skikkelig dårlig reklame om den.

Lenke til kommentar

Nikka: Nå er det nok. Jeg er lei av denne diskusjonen. Du har tydeligvis problemer med å se de enkleste ting, du vrir på det folk sier og du tror (som flere andre brukere har sagt) at du selv er fasiten.

Og jeg antar, eller jeg vet, at du mener all religion er svada, da vil jeg si at det er meget lett for deg å bare ignorere all den svadaen og takle situasjonen på en helt annen måte enn å le de rett i ansiktet. Men som jeg nevnte, sosiale egenskaper er noe du ikke besitter for mye av.

Og hva gjør egentlig du for å forhindre at jorda som vi kjenner den går under grunnet overbruk av ressurser osv?

Jeg ser ikke på en utviklingshemmet person som mindreverdig av den enkle grunn at for meg er menneskene de som er mest verd på jorda. om de mangler et ben eller to har ingen ting å si.

Det er selvfølgelig slik at jorda hadde klart seg helt fint uten oss mennesker, ja faktisk bedre. Og alle dyr og planter er avhengig av hverandre. Men jeg er et menneske. jeg er på jorda, og jeg skal faen meg ta den tida til nytte mens jeg er her.

Så, skal vi la det ligge, eller må jeg rett og slett ignorere deg i noen dager?

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...