Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er er at det er ikke bare farlig, det er ineffektivt. Kan sikkert finne x antall kilder på det, for det er et velkjent faktum for de som stiller seg litt skeptisk til alternativ medisin. Hittil har jeg merket lite til at ørevoks forsvinner når jeg brenner ørelys, men jeg har derimot merket at det er en veldig behagelig følelse, så jeg gidder ikke slutte med det uansett. Er det placebo, så er det placebo, men for now føles det godt.

Lenke til kommentar
Men er enig med A-Jay. Folk må slutte å bruke wiki som kilde. Det er mye tull som står der.

I det minste være mer kritisk. Bruke diskusjonssidene, sjekk nylige oppdateringer og referansene osv. Eventuelle diskusjoner på diskusjonssidene og tid/antall edits siden en bestemt påstand ble lagt inn i artikkelen kan brukes til å evaluere en påstands kredibilitet.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Men Eplefe, du vet jo at ørevoksen samles i bunne av den stangen? Det er bare å åpne å se inni.

Men er enig med A-Jay. Folk må slutte å bruke wiki som kilde. Det er mye tull som står der.

Material that appears after ear candling, sometimes alleged to be earwax and toxins, was found to be residue from the candle itself in certain brands of candles.

1

2

3

4

Edit(2): Jeg bruker aldri wikipedia som eneste kilde, men det er ganske ålreit for å få et noenlunde perspektiv på ting. Selvsagt kan en endre på det konstant, men om man finner noe som virker interessant i en wiki-artikkel vet du hva du kan søke videre på.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...