Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Ørelys. Tørr. Har du kjøpt iphone? http://www.thinkgeek.com/gadgets/electronic/956a/ Friggin awesome! Endret 4. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 http://www.jahpron.no/index.php?page=shop/...p;product_id=25 tørr ja, hehe Nei, vurdere å bestille og avbryte abonnementet, så jeg kan sette i mitt gamle abo. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Humm, trodde det bare var en dårlig spøk Hauer! men nei, ikke kast bort pengene dine på iphone. Les fakta om den.. eller se denne videoen fra youtube: Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Helt enig at det ørelys høres helt på jordet ut, følte meg dum når jeg gikk på apoteket for min søster og spurte etter det, hehe Hmm, takk for videon, får se den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kanskje det var radioaktive super-marihøner? Må ha vært noe sånt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg tror jeg holder meg til q-tips. Det å skylle ørene er så ubehagelig. Føler jeg kveles hver gang Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ørelys er bevist at ikke fungerer og at de kan være farlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ørelys er bevist at ikke fungerer og at de kan være farlig. Oh? Har du en kilde? Vil lese litt om det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Wikipedia har ganske mye om det på engelsk, med kilder. Ørelysing. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kanskje det var radioaktive super-marihøner? Må ha vært noe sånt. Super-Ladybug to the rescue! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Gah, kan av en eller annen grunn ikke bruke wikipedia her på jobb. Skal lese når jeg kommer hjem. Men kan skjønne at den KAN være farlig siden den bruker vakuum til å få ut ørevoks langt inne i ørekanalen. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Gah, kan av en eller annen grunn ikke bruke wikipedia her på jobb. Ikke så rart, de vil vel ikke at folk faktisk skal tro på alt det sludderet som står på wiki. Iallefall ikke i arbeidstiden Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Den er ikke låst med .. OMG jeg kommer inn på 123spill.no lololol! Den har bestandig vært sperret! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det som er er at det er ikke bare farlig, det er ineffektivt. Kan sikkert finne x antall kilder på det, for det er et velkjent faktum for de som stiller seg litt skeptisk til alternativ medisin. Hittil har jeg merket lite til at ørevoks forsvinner når jeg brenner ørelys, men jeg har derimot merket at det er en veldig behagelig følelse, så jeg gidder ikke slutte med det uansett. Er det placebo, så er det placebo, men for now føles det godt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Men Eplefe, du vet jo at ørevoksen samles i bunne av den stangen? Det er bare å åpne å se inni. Men er enig med A-Jay. Folk må slutte å bruke wiki som kilde. Det er mye tull som står der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Enda er Wiki kanskje diskusjons mest brukte kilde. Og Eplefe nektet å tro på at Thrash-Metal ble skrevet på den måten kun fordi det sto på wikipedia :`( Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Men er enig med A-Jay. Folk må slutte å bruke wiki som kilde. Det er mye tull som står der. I det minste være mer kritisk. Bruke diskusjonssidene, sjekk nylige oppdateringer og referansene osv. Eventuelle diskusjoner på diskusjonssidene og tid/antall edits siden en bestemt påstand ble lagt inn i artikkelen kan brukes til å evaluere en påstands kredibilitet. Endret 4. september 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Men Eplefe, du vet jo at ørevoksen samles i bunne av den stangen? Det er bare å åpne å se inni. Men er enig med A-Jay. Folk må slutte å bruke wiki som kilde. Det er mye tull som står der. Material that appears after ear candling, sometimes alleged to be earwax and toxins, was found to be residue from the candle itself in certain brands of candles. 1 2 3 4 Edit(2): Jeg bruker aldri wikipedia som eneste kilde, men det er ganske ålreit for å få et noenlunde perspektiv på ting. Selvsagt kan en endre på det konstant, men om man finner noe som virker interessant i en wiki-artikkel vet du hva du kan søke videre på. Endret 4. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 certain brands ja. Skal fortsatt høre med apoteket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg