Datasmurf Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Gah. Død over flash og variabler og movieclip >< Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg har tidenes verste mail adresse å ta over telefon.! Ikke faen. Min første var på 46 tegn! edit: var mer Endret 4. september 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 NikkaYoichi: Hva jobber du som? IT-ansvarlig på en videregående skole. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Okda pepsi, den er ille! Problemet mitt er at mange bokstaver er vanskelig å høre over telefon.. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Noen som har iPhone her? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=529546 Dette var nytt for meg. NikkaYoichi: Ah. Trives du? Höres jo ut som en grei jobb, selv om jeg faktisk ikke vet noe särlig om arbeidsoppgavene til en med den tittelen. Endret 4. september 2008 av Sidious Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hauer: Nei, men jeg kjøpte en G900 i går. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Okda pepsi, den er ille! Problemet mitt er at mange bokstaver er vanskelig å høre over telefon.. "C for Charlie... S for Simen... L for Lars..." Endret 4. september 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg drømte at jeg fant mange marihøner i nærheten av huset der jeg bodde før, men så klarte jeg bare å fange to til slutt. Så puttet jeg dem på glass og hadde litt gress og sånt nedi så de skulle føle seg hjemme, for jeg måtte ha de på glasset til jeg fikk hentet kameraet mitt og kunne ta bilder av dem. Så kom flere lokalaviser og skulle intervjue meg, som om det avr noe skikkelig "stort" at jeg hadde klart å fange dem. Oo Og så ville de ha bilder av dem og jeg måtte skrive en artikkel for de osv, så skulle jeg få masse penger. Så var jeg plutselig i en merkelig, gammel leilgihet som visstnok tilhørte min mor og den idioten hun har funnet seg. Det var mange rom der og mange forskjellige folk som bodde der, (tror de leiet ut flere rom eller noe). Så lå jeg og sov, og plutselig kom typen til mamam inn og prøvde å voldta meg. Så våknet jeg og klokka var ti over 7. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Skulle jeg hatt SE, skulle det vært w980, uansett om jeg hater walkman-serien Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Okda pepsi, den er ille! Problemet mitt er at mange bokstaver er vanskelig å høre over telefon.. "C for Charlie... S for Simen... L for Lars..." S for Sierra, L for Lima. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Okda pepsi, den er ille! Problemet mitt er at mange bokstaver er vanskelig å høre over telefon.. "C for Charlie... S for Simen... L for Lars..." C for chemicals, S for sikkerhetsrutiner, L for Luseertemopedvirus Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=529546 Dette var nytt for meg. NikkaYoichi: Ah. Trives du? Höres jo ut som en grei jobb, selv om jeg faktisk ikke vet noe särlig om arbeidsoppgavene til en med den tittelen. Hvis du bruker det på rett måte går det greit. Hauer: Waste of NOK,- A-Jay: Skal være unødvendig. Phonetiske alfabet er så utbredt og lett å lære seg. Endret 4. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 NikkaYoichi: Ah. Trives du? Höres jo ut som en grei jobb, selv om jeg faktisk ikke vet noe särlig om arbeidsoppgavene til en med den tittelen. Egentlig så trives jeg veldig godt, jeg kunne godt tenkt meg litt mer lønn, men som ansatt i det offentlige så er det ikke så store muligheter for det. Det går mest i å holde serveren oppe, configurering av svitsjer og aksesspunkter, resetting av glemte passord, tanking av maskiner, scripting av diverse skit som folk ikke klarer å sette opp selv, gjenoppretting av slettede data, reperasjoner av maskiner, pisking av folk som prøver å bryte seg inn på serveren osv. Det vanlige vil jeg tro. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=529546 Dette var nytt for meg. Nytt for meg også. Gjort det i årevis uten å få noen betennelser ... Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Okda pepsi, den er ille! Problemet mitt er at mange bokstaver er vanskelig å høre over telefon.. "C for Charlie... S for Simen... L for Lars..." S for Sierra, L for Lima. Tok det bare slik mor min pleier å kjøre det... Hun har ikke peil på det fonetiske alfabetet. Ellers er det vel ikke så farlig hvilke navn man tar, så lenge de blir gjenkjent (så lenge man ikke skal lande en 747 elns da) Endret 4. september 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg får ørebetennelse om jeg ikke renser ørene. Jeg b ruker ørevask som smelter ørevoks, og så bruker jeg q-tip for å fjerne det. Huh. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg drømte at jeg fant mange marihøner i nærheten av huset der jeg bodde før, men så klarte jeg bare å fange to til slutt. Så puttet jeg dem på glass og hadde litt gress og sånt nedi så de skulle føle seg hjemme, for jeg måtte ha de på glasset til jeg fikk hentet kameraet mitt og kunne ta bilder av dem. Så kom flere lokalaviser og skulle intervjue meg, som om det avr noe skikkelig "stort" at jeg hadde klart å fange dem. Oo Og så ville de ha bilder av dem og jeg måtte skrive en artikkel for de osv, så skulle jeg få masse penger. Kanskje det var radioaktive super-marihøner? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 jeg skal dra på apoteket å hente slike pinner som du setter i øret og fyrer på. Funker utmerket, og er mange år siden jeg brukte sånn.. Hva heter de igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg