Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at 96% sprit ikke smaker godt, det er det da virkelig ikke mange som hevder, men alkoholholdige drikker kan smake godt. Jeg forstår ikke at du har så vanskelig for å forstå det her jeg.

Det blir som å si at du har smakt fisk og ikke syntes at det var godt, derfor liker du ikke mat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Haha, læreren vår fikk hun ene i klassen til å høres helt inkompetent ut. :p

Hun: Kan du hjelpe meg? Jeg får ikke til å laste opp det bildet på siden min.

Læreren: Nei, det hadde jeg egentlig forventet.

Alle: wtf? Oo

Lenke til kommentar

Drömte at det var tusenvis av veps på kjökkenet i "barndomshjemmet" mitt. Skummelt. Var redd de skulle drepe oss...husker ikke helt hvordan de hadde kommet seg inn på kjökkenet, men allikevel. Jeg drömmer faktisk ganske ofte om bier/veps som truer meg eller andre. Vet ikke hva det kommer av...er vel p.g.a. at jeg er drittredd akkurat de insektene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ludvig fra Flåklypa kom på besøk igjen.

Igjen? :p

Njet. Er sjeldent at jeg husker drømmene mine.. :(

Snurreleif: Det hørtes ut som en superhyggelig drøm! :D

Stakkars, er kjedelig når man aldri klarer å huske drømmene sine.

Og nei, det hørtes ut som en skummel drøm!

Drömte at det var tusenvis av veps på kjökkenet i "barndomshjemmet" mitt. Skummelt. Var redd de skulle drepe oss...husker ikke helt hvordan de hadde kommet seg inn på kjökkenet, men allikevel. Jeg drömmer faktisk ganske ofte om bier/veps som truer meg eller andre. Vet ikke hva det kommer av...er vel p.g.a. at jeg er drittredd akkurat de insektene.

Veps er noe dritt. Jeg er ikke noe særlig redd de, sikkert fordi jeg aldri har blitt stukket før. Men jeg pleier alltid å bare stå helt i ro hvis de begynner å gå på meg. Med mindre jeg har hatt 20 veps på meg åp en dag og er drittlei så jeg slår de i hel med fluesmekker elelr noe.

Lenke til kommentar

Jeg drømte først at jeg var på LAN og snakket med dere via forumet enda godt over halvparten av dere var der (det var sånn typisk "før man faktisk sovner"-drøm, der det kjennes ut som du er våken og kan åpne øynene hvis du prøver, men fantasien din løper løpsk allikevel).

Den andre drømmen min trenger jeg litt tid på å samle inn alt om. :p

Lenke til kommentar
Haha, læreren vår fikk hun ene i klassen til å høres helt inkompetent ut. :p

Hun: Kan du hjelpe meg? Jeg får ikke til å laste opp det bildet på siden min.

Læreren: Nei, det hadde jeg egentlig forventet.

Alle: wtf? Oo

Hvis han sa det med litt glimt i øyet så er det jo bare morsomt da. Jeg håper han sa det som en spøk. Jeg poker noen ganger på folk som kommer inn på kontoret mitt ofte. Det er nemlig noen gjengangere forstår dere.

Hender jeg drar fraser som:

"Nei, er du her igjen ja?"

"Driver du å lager problemer slik at du kan komme på besøk?"

Selvsagt med et smil, slik at de forstår at jeg tuller. Virker ikke som at noen har tatt seg nær av det enda, jeg er selvsagt forsiktig med hvem jeg sier slike ting til, for man vil ikke at det skal bli oppfattet som noe annet enn en spøk. Jeg prøver å være en humørspreder, slik at folk ikke skal bli redd for å komme innom for å spørre om ting. Jeg har som motto at om man møter folk med et smil og kanskje tuller litt med dem, så blir det en koseligere stemning. Aner ikke om ungdommen oppfatter meg som teit, men det er jo heller ikke helt usannsynlig da. :D

Lenke til kommentar

Jo, Ludvig og jeg er gamle venner vi..

Første drømmen jeg hadde om han som liten var at han kjørte etter meg i en eller annen bil (ikke tempo gigante), med morderiskt blikk i øynene.

Så etter å ha ramlet ned en skråning, tilfeldigvis møtt på ste-faren min, løpt inn i en låve, for så å se Ludvig komme inn med børse og skyte ste-faren min (blodet hans liknet på ketchup men wth) og intens redsel, skrekk og bukse-våtgjøring, så våknet jeg en smule svett og lurte på hva faen det var for no.

Har ikke hatt et verre mareritt siden det, før det hadde jeg dog ett om Bjarne Betjent, men det er en annen historie.

"Å faen, er'e snurreleif igjen? :huh:" /ludvigstemme

:D

Noe sånt ja. *sitre*

Lenke til kommentar

seconded

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Jeg hadde et sinnsykt mareritt da jeg var liten, tror faktisk jeg ble litt merket av det.

Jeg har tidenes verste mail adresse å ta over telefon. Det evrste er når for ikke kan det phonetiske alfabet og ikke skjønner hva jeg mener når jeg sier alpha, bravo osv. Jeg la bare på da hun jeg snakka med klarte å vrenge bokstaven ''f'' til sk.. ARGH!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...