Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du verden. Så kresen du er da! værre enn meg?

Brunt smaker ikke noe særlig da. Men du kan jo lage en del gode drinker av rom feks ;)

Smaken er noe som kommer med alderen. Jeg blanda med appelsinjuice før liksom :roll: Nå er jeg mer kresen, og drikker ikke standard røde fancye drinker som er søtere enn søtest. Skjønner ikke hvordan folk greier å hyve innpå med slike??

Corona er knallgodt! Men dyrt. Hilsen ei som ser på litersprisen når hun skal kjøpe øl :!:

Lenke til kommentar
Litt deilig salt grillmat og et par kalde heineken vil jo selv mor la seg friste av.

Da kan man heller drikke vann, siden Heineken er vann med litt farge på. :)

God morgen kafeen. Jeg er foreløpig fornøyd med den nye mobiltelefonen min. Nå tror jeg jammen at jeg skal gjøre noe fornuftig i dag. Jeg får ta det litt med ro på kontoret noen minutter til, før jeg stikker bortover og setter opp et nytt datarom. Det skal bli godt å bli kvitt den byrden faktisk.

Lenke til kommentar
Du verden. Så kresen du er da! værre enn meg?

Brunt smaker ikke noe særlig da. Men du kan jo lage en del gode drinker av rom feks ;)

Smaken er noe som kommer med alderen. Jeg blanda med appelsinjuice før liksom :roll: Nå er jeg mer kresen, og drikker ikke standard røde fancye drinker som er søtere enn søtest. Skjønner ikke hvordan folk greier å hyve innpå med slike??

Corona er knallgodt! Men dyrt. Hilsen ei som ser på litersprisen når hun skal kjøpe øl :!:

Du skjønner vel det når du selv har gjort det en gang?

Men jeg er enig med skarstard, alkohol smaker ikke noe godt. Det finnes ting som smaker bedre. Jeg drikker kun for å bli full. Setter meg aldri ned og drikker en øl for smakens skyld.

Lenke til kommentar
Sikkert for noen. Hvis jeg drikker ren sprit (noe som er den reneste form av alkoholsmak) spyr jeg nesten momentant.

Jeg derimot setter meg gjerne ned med en god tequila anejo for å virkelig kose meg. Lar den danse lett over tungen så jeg virkelig kan ta inn den gode smaken. Ruller den rundt i munnen. Nyter den fruktige smaken og den lette eimen av gress og vanilje som brer seg som en lidenskapens sødme.

Lenke til kommentar
Vel, når man sier at alkohol ikke er godt, så må det forutsette at man har smakt alle former for alkohol, noe jeg ikke kan se for meg at noen har gjort. Hvis man sier at den alkohol man har smakt ikke smakte godt, så kan jeg være med på den.

Og der starter du med den type argumentasjon igjen. Jeg sier at jeg ikke liker alkohol. Jeg har smakt alkohol i sin reneste form stimet med hjemmebrentapparat. Ikke noe poteter eller annet i den. Kun gjær, sukker og vann. Så ja, jeg kan si at ALKOHOL ikke er godt. Selv om det finnes tusenvis, sikkert hundretusenvis av forskjellige måter å servere den på.

Pepsi: Hahha ja

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Vel, når man sier at alkohol ikke er godt, så må det forutsette at man har smakt alle former for alkohol, noe jeg ikke kan se for meg at noen har gjort. Hvis man sier at den alkohol man har smakt ikke smakte godt, så kan jeg være med på den.

Og der starter du med den type argumentasjon igjen. Jeg sier at jeg ikke liker alkohol. Jeg har smakt alkohol i sin reneste form stimet med hjemmebrentapparat. Ikke noe poteter eller annet i den. Kun gjær, sukker og vann. Så ja, jeg kan si at ALKOHOL ikke er godt. Selv om det finnes tusenvis, sikkert hundretusenvis av forskjellige måter å servere den på.

Pepsi: Hahha ja

Hvis man først skal kverulere så kan man jo dra opp at det finnes mange typer alkohol også da. Etanol er bare en av dem. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...