Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ultimate frisbee virker genialt, men jeg har så desidert ikke kondisjon til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Baseball\softball virker lovende. Lurer på om det er forsent å melde seg på et lag i NTNUI? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) "Uerfarne spillere ønskes velkomne til nybegynnerkurs i baseball med start søndag 3. september." Det er helt klart et eller annet galt der, så, om om du er heldig mente de søndag 7. september. Red.: Eller kanskje nyheten er to år gammel. Endret 3. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hmm, vurderer å melde meg inn i Unge Høyre. Sånn for å se hva som skjer der, liksom. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hmm, vurderer å melde meg inn i Unge Høyre. Sånn for å se hva som skjer der, liksom.Hehe jeg har tenkt tanken selv et par ganger, men jeg har funnet ut at de er så følelsesløse og kyniske at det eneste motivet som står igjen ville vert for å erte min røde mor. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hmm, sant. Kanskje jeg bare skal finne det nærmeste lokallaget og høre om jeg får bli med på et møte. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Haha. Ungdomspartier. Middelklasseungdommens måte å gjøre opprør på. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hmm, sant. Kanskje jeg bare skal finne det nærmeste lokallaget og høre om jeg får bli med på et møte. Se her Husk å kjøp passende bekledning og juster både hårsveisen og holdningene deretter. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Haha. Ungdomspartier. Middelklasseungdommens måte å gjøre opprør på. Hva slags opprør? Jeg gjør ikke noe opprør, jeg er bare politisk engasjert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Trodde onsdag var lillelørdag jeg. Hva skjedde med det? Alle utestedene med 20 års aldersgrense var stengt. Selv om de ikke sku stenge før 1. Go figure. Så vi endte på studentkroa, vel, vi var en hel gjeng og endte meg og en kompis. Du blir ikke full på drinker bestående av 21,9% sprit, eller, skyllevann som jeg liker å kalle det. Vel, jeg blir ikke. Uansett hvor mye jeg drikker. Er litt som med cider og øl. Blir bare kvalm. For mye søthet. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Da drar du hjem å drikker ekte varer søtt og æsj holder jeg meg unna jeg og.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Når ble øl "kvalm og for mye søthet"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mongozo:Kokosnøtt-øl. Cae closed Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Når ble øl "kvalm og for mye søthet"? hehe, han sukrer den kanskje?? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Øl, cider, vodka, vin, whiskey, akevitt, rom, konjakk, gin; det smaker dritt alt sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Drikk melk som skarstard Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Sjokolademelk. Endret 3. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Even better. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Øl, cider, vodka, vin, whiskey, akevitt, rom, konjakk, gin; det smaker dritt alt sammen.Herlighet, hva drikker du da? Jeg er enig i at gin er satans verk og at akevitten er oppskrytt, men vin og spesielt øl er da svert godt. Litt deilig salt grillmat og et par kalde heineken vil jo selv mor la seg friste av. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Herlighet, hva drikker du da? Fint lite. Jeg kan ta meg en Corona nå og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg