Datasmurf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg vet jeg sa jeg ikke skulle drikke på lenge, men nå ble det visst ut i kveld for noen drinker med gutta (som sikkert blir til dårlig dag på skolen i morra). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Da har man akkurat kjøpt ny mobiltelefon. Herlig. Du deler kjeksen med meg, ikke sant Daniel? *snavlesnavlesnavle* Det er tomt nå Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Slemmingen! Det var de kjeksene Flabbs mekka? Hvordan fikk du henne til å sende deg kjeks forresten? Aner jeg ugler i mosen her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 How did you know about that?' Jeg moser ugler. ! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Perfekt! Grafikkortet døde nå som det er fest og jeg trenger musikk fra PCen. Eksterndisken er jo formatert i NTFS, så stress å få tilgang til den fra OpenSolaris, ikke har jeg optisk ut på OpenSolaris-boksen heller. Jaja, CD og PS3 here we come! Det jeg ikke skjønner er at du sitter på forumet når det er fest. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 How did you know about that?'Jeg moser ugler. ! Jeg er allvitende. < Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Men da må du jo vite at jeg allerede har spist opp alt.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det jeg ikke skjønner er at du sitter på forumet når det er fest. De kule gutta stakk av med alle damene? Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) FORBANNET!!! Er det mulig??!?!? Skulle selge russebilen, fikk besøk av en russegjeng som skulle kjøpe den. Da de kom, fant jeg ut at vi har ikke vognkort for en kompis av meg er utrolig dum som tok den med til hans leilighet. Og kompisen er dessverre i FHS... Hva helvete?!? Så der stakk russegjengen Uansett vi har heldigvis flere som vil kjøpe den, bare at det tar mer tid. Endret 3. september 2008 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Perfekt! Grafikkortet døde nå som det er fest og jeg trenger musikk fra PCen. Eksterndisken er jo formatert i NTFS, så stress å få tilgang til den fra OpenSolaris, ikke har jeg optisk ut på OpenSolaris-boksen heller. Jaja, CD og PS3 here we come! Det jeg ikke skjønner er at du sitter på forumet når det er fest. *Nerd-alarm uler enda* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Dudes. Badminton er THE SHIZZLE. Så god skal jeg bli: Minst. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Javel javel, hva driver folket med? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Javel javel, hva driver folket med? Badminton! Ka-blam: Endret 3. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Badminton er kult og bad! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Badminton er gøy da, hadde det som valgfag på u.skolen ^^ Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Visst-faen er badminton gøy! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 NTNUI Badminton er superproffe greier, da. Ikke ungdomskolevalgfagslasking der i gården! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Bare på NTNU man har grupper innen badminton... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Bare på NTNU man har grupper innen badminton... Kisen, NTNUI har aikido, capoeria, drilling, fekting, frisbee, paintball, ridning og sjonglering. Endret 3. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Samt undervannsrugby og kite. Må finne meg noe og gjøre, en ny sesong fotball perhaps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg