Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Weei, ferdig med 6 km joggetur i motbakke!

Pepsi, har du titta innom nettbyzen min? o.O

Og mens jeg er her kan jeg fortelle at jeg snakket med sjefen min idag, og det viste seg at jeg hadde fått 2000 kroner for lite i lønn! De har ikke styr på en skit.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lønner seg å gjøre som mamma sa, vaske opp litt ofte så blir det ikke en monster-jobb å grue seg til når man er helt tom for alt av bestikk og tallerkner. Pluss at man slipper å få masse UFO-organismer imellom fatene som står stabla med gamle matrester på.

Lenke til kommentar
Jeg bruker papptallerkener. :green:

hehe, seriøst? Lønner seg kanskje i lengden å skaffe en oppvaskemaskin? Finnes jo sånne små søte :--D

Tar man ca pris på en slik (3-4000kr) kan jeg bruke papptallerkener til alle måltider i 15 år før det svarer seg. Og da er ikke strømprisen inkludert. Forøvrig bruker jeg papptallerkener som et supplement og ikke en erstatning, så i mitt tilfelle klarer jeg meg utmerket med kost og såpe enn så lenge.
Lenke til kommentar
Jeg bruker papptallerkener. :green:

hehe, seriøst? Lønner seg kanskje i lengden å skaffe en oppvaskemaskin? Finnes jo sånne små søte :--D

Da blir dem ødelagte da

*knis* trodde nesten Tomat-ulf hadde sneket seg inn med en kommentar der, det er jo humor.

Edit: Hvor ble det av den automatiske postsammenslåingsfunksjonen?

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...