Ballus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Weei, ferdig med 6 km joggetur i motbakke! Pepsi, har du titta innom nettbyzen min? o.O Og mens jeg er her kan jeg fortelle at jeg snakket med sjefen min idag, og det viste seg at jeg hadde fått 2000 kroner for lite i lønn! De har ikke styr på en skit. Endret 3. september 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Katta sitter i vinduet som er åpnet og ser ut, gjort det i 5min, ville ikke gå helt ut da det regner Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Denne mannen klarer det umulige! Resten av oss må nøye oss med følgende: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Da har jeg bestilt bærbar . Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fargoth, is it you? Chokkis, hvilken? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Da har jeg bestilt bærbar . Hvilken? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fargoth, is it you?Hadde det bare vert så vel. Jeg er sikkert 7cm i fra, minst. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Thinkpad fra Amentikos. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg også,men har ikke pappbestikk og pappkrus, det er bare trist.Dette er min 2 hybel uten oppvaskmarskin,*sukk* http://www.komplett.no/k/kc.aspx?bn=10807 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Pepsi, har du titta innom nettbyzen min? o.OItz danger for that yes Fargoth, is it you?Hadde det bare vert så vel. Jeg er sikkert 7cm i fra, minst. bedre enn ho kjerringa som faenikke får tunga utav kjeften engang :!: Thinkpad fra Amentikos. Meget godt valg =] Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg bruker papptallerkener. hehe, seriøst? Lønner seg kanskje i lengden å skaffe en oppvaskemaskin? Finnes jo sånne små søte :--D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg bruker papptallerkener. hehe, seriøst? Lønner seg kanskje i lengden å skaffe en oppvaskemaskin? Finnes jo sånne små søte :--D Da blir dem ødelagte da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Lønner seg å gjøre som mamma sa, vaske opp litt ofte så blir det ikke en monster-jobb å grue seg til når man er helt tom for alt av bestikk og tallerkner. Pluss at man slipper å få masse UFO-organismer imellom fatene som står stabla med gamle matrester på. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg bruker papptallerkener. hehe, seriøst? Lønner seg kanskje i lengden å skaffe en oppvaskemaskin? Finnes jo sånne små søte :--D Tar man ca pris på en slik (3-4000kr) kan jeg bruke papptallerkener til alle måltider i 15 år før det svarer seg. Og da er ikke strømprisen inkludert. Forøvrig bruker jeg papptallerkener som et supplement og ikke en erstatning, så i mitt tilfelle klarer jeg meg utmerket med kost og såpe enn så lenge. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Jeg bruker papptallerkener. hehe, seriøst? Lønner seg kanskje i lengden å skaffe en oppvaskemaskin? Finnes jo sånne små søte :--D Da blir dem ødelagte da *knis* trodde nesten Tomat-ulf hadde sneket seg inn med en kommentar der, det er jo humor. Edit: Hvor ble det av den automatiske postsammenslåingsfunksjonen? Endret 3. september 2008 av fargoth Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Meget godt valg =] Satser på det ja . Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Noen som vet bølgelengden til neonlys? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Noen som vet bølgelengden til neonlys? Stroboskop Light für Showcars. from 0,5 to 2 Hz Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 fargoth, den funker ikke når det har gått 2 minutt. Jævlig irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg