Ballus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tror de fleste har litt ømfintlig hud nedentil. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) det har du nok rett i. men det er forskjell på hvor mye man reagerer. det er ikke bare hvordan man barberer seg som bestemmer om man får røde prikker, kløe osv eller ikke. Endret 3. september 2008 av Fagerhaug2 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Takk, da slipper jeg å lete etter tråden. Det var akkurat det som var problemet. Det klør noe så jævlig at jeg må sitte helt naken. Bare jeg beveger meg litt på stolen med boxeren på, kjennes det ut som jeg dytter hårene baklengs inn i kroppen igjen. Velkjent problem det der ja Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg regner med at de fleste som forsøker intimbarbering for første gang har brukt et par minutter på sette seg inn i prosedyren på forhånd og dermed vet at det er vanlig å oppleve kløe og irritert hud ved førstegangsbarbering av skrittet. I lys av slik informasjon er det følgelig et sjakktrekk å begynne litt forsiktig for å se an effekten på egen hud. I tillegg vil det være naturlig å anta at vedkommende har gått til innkjøp av en god fuktighetsgivende krem for påsmørelse i etterkant. Jeg vil påstå at dersom man går brutalt til verks første gang man prøver intimbarbering, ber man om trøbbel. Det samme kan sies om man ikke bruker god tid og dermed kutter seg nedentil. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg kan bare si deg Ollum, at aloe vera er en fin ting å ha. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvordan kan man få problemer ved intimbarbering? Man trenger da ikke være ingeniør for å få det til.. Usikker på om det i det hele tatt er en fordel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Får aldri verken kløe eller røde nupper jeg. Bare smører med aloe vera etter at jeg raker av meg junglen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Får aldri verken kløe eller røde nupper jeg. Bare smører med aloe vera etter at jeg raker av meg junglen Ekte menn får ikke irritert hud etter en omgang med høvelen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Aloe vera er løsningen på mye. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvordan kan man få problemer ved intimbarbering? Man trenger da ikke være ingeniør for å få det til.. Usikker på om det i det hele tatt er en fordel. Jeg tror ingeniører generelt er flinkere til å barbere skrittet enn vanlige menn og kvinner. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg prøvde å fjerne de siste nuppene med maskin nå. Tok også på noe hudkrem som skal hjelpe mot irriterende hud. Håper det blir bedre nå. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Generelt hudkrem er bra å ta på etterpå, det stivner av kløen/nuppene Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg vil påstå at dersom man går brutalt til verks første gang man prøver intimbarbering, ber man om trøbbel. Det samme kan sies om man ikke bruker god tid og dermed kutter seg nedentil. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kløen går bort etter noen timer uansett, og påfølgende barberinger vil gå mye lettere og med mindre ubehag. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kløen går bort etter noen timer uansett, og påfølgende barberinger vil gå mye lettere og med mindre ubehag. Evt. en dag eller to om man har gått brutalt til verks og driter i fuktighetskrem. *mimre* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg prøvde å fjerne de siste nuppene med maskin nå. Tok også på noe hudkrem som skal hjelpe mot irriterende hud. Håper det blir bedre nå. Fjerne nuppene? For det kommer ihvertfall ikke til å irritere Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Om du har tatt litt for hardt i vil du kjenne det i noen dager. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Om du har tatt litt for hardt i vil du kjenne det i noen dager. Hvor lang tid tar det om man har brukt kantklipper? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hydrokortison hjelper alltid mot røde nupper. Uansett hvor de er. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Om du har tatt litt for hardt i vil du kjenne det i noen dager. Hvor lang tid tar det om man har brukt kantklipper? Jeg trodde det var ollum som hadde problemet jeg. Men 5 dager + - vil jeg tro, uten å være sikker, for jeg har ikke erfaring med det. Er vant med andre metoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg