Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk, da slipper jeg å lete etter tråden. Det var akkurat det som var problemet. Det klør noe så jævlig at jeg må sitte helt naken. Bare jeg beveger meg litt på stolen med boxeren på, kjennes det ut som jeg dytter hårene baklengs inn i kroppen igjen.

Velkjent problem det der ja :p

Lenke til kommentar

Jeg regner med at de fleste som forsøker intimbarbering for første gang har brukt et par minutter på sette seg inn i prosedyren på forhånd og dermed vet at det er vanlig å oppleve kløe og irritert hud ved førstegangsbarbering av skrittet. I lys av slik informasjon er det følgelig et sjakktrekk å begynne litt forsiktig for å se an effekten på egen hud. I tillegg vil det være naturlig å anta at vedkommende har gått til innkjøp av en god fuktighetsgivende krem for påsmørelse i etterkant.

Jeg vil påstå at dersom man går brutalt til verks første gang man prøver intimbarbering, ber man om trøbbel. Det samme kan sies om man ikke bruker god tid og dermed kutter seg nedentil.

Lenke til kommentar
Om du har tatt litt for hardt i vil du kjenne det i noen dager.

Hvor lang tid tar det om man har brukt kantklipper? :(

Jeg trodde det var ollum som hadde problemet jeg. Men 5 dager + - vil jeg tro, uten å være sikker, for jeg har ikke erfaring med det. Er vant med andre metoder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...