Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eplefe, har du link til tråden om intimbarbering? Jeg har litt problemer nå.

Hvis det klør noe jævlig går det snart over, og det klør ikke så mye neste gang du barberer.

Takk, da slipper jeg å lete etter tråden. Det var akkurat det som var problemet. Det klør noe så jævlig at jeg må sitte helt naken. Bare jeg beveger meg litt på stolen med boxeren på, kjennes det ut som jeg dytter hårene baklengs inn i kroppen igjen.

Hvordan kan man få problemer ved intimbarbering? Man trenger da ikke være ingeniør for å få det til..

Du skulle bare visst.

Lenke til kommentar
Takk, da slipper jeg å lete etter tråden. Det var akkurat det som var problemet. Det klør noe så jævlig at jeg må sitte helt naken. Bare jeg beveger meg litt på stolen med boxeren på, kjennes det ut som jeg dytter hårene baklengs inn i kroppen igjen.

Du skulle bare visst.

Haha, you dumbass! *Leke Red i that's 70 show"

Hadde du spurt før du gjore det, kunne vi sagt det til deg. :)

Lenke til kommentar
Hvordan kan man få problemer ved intimbarbering? Man trenger da ikke være ingeniør for å få det til..

Man kan skjelve veldig på hendene, da er det lett å kutte seg. Selv med ei jævla maskin. Go figure :p

Vondt og ubehagelig.

Eller så er det bare sånn at noen har med ømfintlig hud enn andre, og dermed reagerer de mer på barbering.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...