chokke Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 dere skremmer meg... Åh? For det der er ikke bare èn hundreogtjuetredjedel av trådene Er fortsatt forbausende treffende for de resterende. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg stemmer ikke FRP... ikke beskyld meg for noe så... umenneskelig Minsin!!! Hvor har du vært!? Har savna deg snuppa. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg ville nok ikke stemt FRP, jeg er foreløpig mest fristet til å stemme Pensjonistpartiet ved neste års stortingsvalg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Abortmotstanderne FTW Endret 3. september 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) - Endret 24. september 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Abortmotstanderne kan gå og.. ta abort. Hm, noen som vet om noen gode spill jeg kan kjøpe/laste ned? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Abortmotstanderne kan gå og.. ta abort. Hm, noen som vet om noen gode spill jeg kan kjøpe/laste ned? Command &Conquer: The First Decade, da har du noe å gjøre et par timer iallefall. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hm, noen som vet om noen gode spill jeg kan kjøpe/laste ned? Søk. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Liker ikke graffikken på spore, men nå prøver jeg å spille det som en rpg da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Spore sucks. Euro Truck Simulator! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Eplefe, har du link til tråden om intimbarbering? Jeg har litt problemer nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg fikk kjeks i posten på Lørdagen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Eplefe, har du link til tråden om intimbarbering? Jeg har litt problemer nå. Hvis det klør noe jævlig går det snart over, og det klør ikke så mye neste gang du barberer. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvordan kan man få problemer ved intimbarbering? Man trenger da ikke være ingeniør for å få det til.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Eplefe, har du link til tråden om intimbarbering? Jeg har litt problemer nå. Hvis det klør noe jævlig går det snart over, og det klør ikke så mye neste gang du barberer. Takk, da slipper jeg å lete etter tråden. Det var akkurat det som var problemet. Det klør noe så jævlig at jeg må sitte helt naken. Bare jeg beveger meg litt på stolen med boxeren på, kjennes det ut som jeg dytter hårene baklengs inn i kroppen igjen. Hvordan kan man få problemer ved intimbarbering? Man trenger da ikke være ingeniør for å få det til.. Du skulle bare visst. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) - Endret 24. september 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Takk, da slipper jeg å lete etter tråden. Det var akkurat det som var problemet. Det klør noe så jævlig at jeg må sitte helt naken. Bare jeg beveger meg litt på stolen med boxeren på, kjennes det ut som jeg dytter hårene baklengs inn i kroppen igjen.Du skulle bare visst. Haha, you dumbass! *Leke Red i that's 70 show" Hadde du spurt før du gjore det, kunne vi sagt det til deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvordan kan man få problemer ved intimbarbering? Man trenger da ikke være ingeniør for å få det til.. Man kan skjelve veldig på hendene, da er det lett å kutte seg. Selv med ei jævla maskin. Go figure Vondt og ubehagelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Maskin er jo det værste man kan bruke, river og skraper i huden så det føles som man har slåss med en katt. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvordan kan man få problemer ved intimbarbering? Man trenger da ikke være ingeniør for å få det til.. Man kan skjelve veldig på hendene, da er det lett å kutte seg. Selv med ei jævla maskin. Go figure Vondt og ubehagelig. Eller så er det bare sånn at noen har med ømfintlig hud enn andre, og dermed reagerer de mer på barbering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg