L4r5 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg tenker jeg stemmer FRP neste gang. Hva som helst for å bli kvitt de tullingene vi har nå. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 dere skremmer meg... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kvifor har eg det? Seriøse diskusjoner på et høyere plan? Greit å ta bilder av nakne 14 år gamle jenter hvis det framstilles som "kunst"? Rasisme hos Stena Line? Government bak 9/11? Nå begynner det og bli maaaange utenlendinger! Grande finale: Har kvalitetsnivået på diskusjoner i PRS-delen dalt i den siste tiden, og i så fall hvorfor tror du det har skjedd? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg stemte Rødt sist gang, ja til mer kommunisme Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg stemmer FRP.Shoot me? Kva? Ikkje noko personleg, men med ein gong eg får høyre noko slikt, får eg eit heilt anna syn på personen det gjeld. Og du som har så kul avatar og virka som ein grei fyr. Underpants! Du lever Jau, det er rart, så mykje arbeid og jobb eg har i tiande. Korleis går det? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 jeg hadde stemt FRP viss jeg kunne! De virker liksom bare mer saklig og ærlig enn alle de andre Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg stemte Rødt sist gang, ja til mer kommunisme Det samme gjør min mor. Jeg kaller det et tapsprosjekt, de kommer aldri til makten uansett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Underpants, alt vel her. Det regner og er herlig. Vanskelig å finne noen som vil danse i regnet med meg -_- edit: Fargoth, det har du så klart rett i, men jeg har ikke noe trua på at noen av partiene jeg liker noen sinne kommer til makten Endret 3. september 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kvifor har eg det? Seriøse diskusjoner på et høyere plan? Greit å ta bilder av nakne 14 år gamle jenter hvis det framstilles som "kunst"? Rasisme hos Stena Line? Government bak 9/11? Nå begynner det og bli maaaange utenlendinger! Grande finale: Har kvalitetsnivået på diskusjoner i PRS-delen dalt i den siste tiden, og i så fall hvorfor tror du det har skjedd? Okai, okai, men det er i slike trådar ein trenger nokon som kan vere på eit seriøst plan. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Underpants, alt vel her. Det regner og er herlig.Vanskelig å finne noen som vil danse i regnet med meg -_- jeg vil, jeg vil Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det samme gjør min mor. Jeg kaller det et tapsprosjekt, de kommer aldri til makten uansett. Ja, ja. Jeg ser heller at folk stemmer på Rødt enn tyr til FRP bare for å bli kvitt den rødgrønne regjeringen. Om det fortsetter slik kommer vi jo til å ende opp med et slikt et kvalmende topartisystem. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 har nå lagd en flash i adobe cs3, så lurer jeg på hvordan man får spilt av vær "slide" automatisk og hvordan får man lagret den i .gif? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Underpants, alt vel her. Det regner og er herlig.Vanskelig å finne noen som vil danse i regnet med meg -_- Du er heldig. Her finnast ikkje tydningar til regn, ein gong. Ein Gustav her hadde vore kos. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) . Endret 24. september 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) For det der er ikke bare èn hundreogtjuetredjedel av trådene Sant. Jeg kunne jo bare gjort slik: "https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=57," men følte jeg ville være å gjøre det for enkelt for meg selv. Endret 3. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 har nå lagd en flash i adobe cs3, så lurer jeg på hvordan man får spilt av vær "slide" automatisk og hvordan får man lagret den i .gif? bump Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 *mø* gi så faen i support her da Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 bare her folk gidder og svare da! får aldri svar noen andre steder Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) La det gå litt mer enn fem minutter, da. Endret 3. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 har jeg ikke? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11907973 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11907257 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11865099 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11777357 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg