Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MSN sine siderer problemet med å finne live messenger. Da var Buddy gått, og jeg kan vaske gulvet for hundemens. Huhei for løpetisper som synes at å markere inne er helt ålreit. Om hun fortsetter sånn må jeg sikkert bade Ruff i løpet av dagen, for han kommer gar-an-tert til å rulle seg i det.

Lenke til kommentar
Du kan sikkert like greit spille platen fra start til slutt, det så ut som en fin plate for å komme i gang med Beethoven.

Heh, plata åpner med 5. symfoni, og jeg tenker med én gang Fantasia2000.

MSN sine siderer problemet med å finne live messenger.

Så dårlige er de da ikke?

msn.no, trykke på "messenger", trykke på "få gratis"?

Lenke til kommentar
Du kan sikkert like greit spille platen fra start til slutt, det så ut som en fin plate for å komme i gang med Beethoven.

Heh, plata åpner med 5. symfoni, og jeg tenker med én gang Fantasia2000.

Har ikke fått med meg hverken den originale fantasia eller Fantasia2000. Men de kommer jo på bluray nå så kanskje jeg burde ta igjen litt forsømt barndom å få sett dem.. Har en nevø som jeg sikkert kan bruke som unnskyldning.. ;)

Hvis Beethoven gir mersmak mener jeg Jano Jendo er den eneste som gjengir verkene på en nøytral måte uten å farge spillingen av en egen stil eller legge til egne elementer som ikke er der fra før. Hans CD-er er noe vanskelige å få tak i men man kan alltids ikle seg sjørøverhatten hvis jakten blir for vanskelig.

Jeg fikk noen join now-greier tidligere, men nå er det samme som dere har.
Smil til google og google smiler til deg.
Lenke til kommentar
Har ikke fått med meg hverken den originale fantasia eller Fantasia2000. Men de kommer jo på bluray nå så kanskje jeg burde ta igjen litt forsømt barndom å få sett dem.. Har en nevø som jeg sikkert kan bruke som unnskyldning.. ;)

Hvis Beethoven gir mersmak mener jeg Jano Jendo er den eneste som gjengir verkene på en nøytral måte uten å farge spillingen av en egen stil eller legge til egne elementer som ikke er der fra før. Hans CD-er er noe vanskelige å få tak i men man kan alltids ikle seg sjørøverhatten hvis jakten blir for vanskelig.

Anbefaler virkelig å få sett de to filmene. Har selv tenkt å kjøpe på blu-ray når de kommer (2010 ble vel hintet til?). Kanskje jeg til og med har et skikkelig anlegg å fyre dem opp på også når den tid kommer. *be til lottoguden*

Lenke til kommentar
Kva skjer med Underpants, har ikkje sett han poste på ein sund.

Nokon som veit?

Eg har vore i kultur- og samfunnsdelen av forumet og deltatt i seriøse diskusjonar på et mykje høgare plan, medan de har sitte her og rotna framfor skjermane dykkar.

Det ser ikke slik ut skal vi tro din egen posthistorikk.. Du har nok råtnet foran skjermen du som alle oss andre ja. :mrgreen:
Lenke til kommentar
Eg har vore i kultur- og samfunnsdelen av forumet og deltatt i seriøse diskusjonar på et mykje høgare plan

Du har tydeligvis vært på et helt annet nettforum.

Kvifor har eg det?

Det har iallefall ikke gjort deg til et vennligere menneske. Personangrep.

Du har rett. Det norske språk sitt fall og faktum at fleirtalet av forum-brukarane er Frp-velgarar har gjort med bitter og kynisk.

Det ser ikke slik ut skal vi tro din egen posthistorikk.. Du har nok råtnet foran skjermen du som alle oss andre ja. :mrgreen:

Ti! Eg har i kvart fall lest der!

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...