marlboro! Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) - Endret 24. september 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tør jeg si at jeg ikke husker? Tør jeg le? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jo Høhøhøhø :!: Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 *pekepåogleråttav* PFT! Du vet ikke engang hva xrdp er engang! Er ikke det søppelet som prøver å erstatte rdesktop? Noe som enda ikke har slått helt til? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) - Endret 24. september 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ha. Teite nerder. Slutt, a. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 *slå* Innlegg fra de to siste årene jo. Ikke at jeg har skrevet så fantastisk mye interessant, men. Så langt jeg kan se har du bare slettet omlag 20 av 45 sider med innlegg, så du har da godt over halvparten igjen. Ikke at det hjelper dem som skal lese en tråd senere å finner hele tråden meningsløs fordi ditt innlegg er slettet.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er ikke det søppelet som prøver å erstatte rdesktop? Noe som enda ikke har slått helt til? Feil *pekeogleråttav* *slå* *daske* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei! Jeg FANT jo faktisk live messenger. Faen, MSN har latterlig uoversiktlige sider. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er ikke det søppelet som prøver å erstatte rdesktop? Noe som enda ikke har slått helt til? Feil *pekeogleråttav* http://xrdp.sourceforge.net/ *klask* Ikke at det hjelper dem som skal lese en tråd senere å finner hele tråden meningsløs fordi ditt innlegg er slettet.. Tviler på at folk finner en tråd meningsløs fordi ett innlegg i den er slettet Det kommer an på hvor gode innleggene dine er. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Det kommer an på hvor gode innleggene dine er. Ingen grunn til bekymring, altså. High five, fargoth! Endret 3. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg er så hoppende glad! Slapp tidlig fra jobb! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Innimellom skulle jeg ønske jeg hadde skikkelig anlegg. *now playing: Herbert von Karajan; Berlin Philharmonic Orchestra -- Grieg: Peer Gynt Suite #1, Op. 46 - 2. Aase's Death* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Pft, Beethoven er tingen. Prøv deg på Piano Sonata No. 14, 'Moonlight' in C sharp minor- Presto agitato spilt av Jano Jendo. Hvis ørene var en kjønnsåpning tilsvarer det syv minutter ømt samleie i stereo. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Kan sette den på etterpå. Har en innspilling av Murray Perahia fra "Immortal Beloved"-plata. Om det er et bra opptak eller ikke skal jeg ikke uttale meg om. Endret 3. september 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Du kan sikkert like greit spille platen fra start til slutt, det så ut som en fin plate for å komme i gang med Beethoven. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg er så hoppende glad! Slapp tidlig fra jobb! det er alltid godt=) Slapp tidlig selv i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg