Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen!

Det er tydligvis vanskelig å forstå at jeg ikke har et utømmelig lager av ladere til bærbare datamaskiner. Folk roter bort, ødelegger ladere og kommer innom og tror de bare kan få en ny en. Dessverre, jeg må nok bestille en ny en og den koster penger. Tar du bedre vare på den neste gang kanskje?

Folk tror også at skjermer til bærbare er gratis. De knuser skjermene sine og forventer å få overlevert en ny på dagen. Hva tror dere egentlig?! *rive seg i håret* Veska flyter i den stakkars skjermen, så tror de at jeg bare reparerer den på noen minutter?! Ja, det er faktisk det de tror.

Unnskyld kafeen, nå er jeg ferdig å sutre.

Hvordan står det til med folket? Jeg har det bra bortsett fra at jeg har inkompetente brukere som ødelegger datamaskiner fortere enn de rekker å få dem. Jeg har sovet veldig godt i natt. Det gjorde jeg de forrige nettene også. Denne uka har vært helt fantastisk med tanke på det å være opplagt og ikke trøtt - så langt i alle fall.

*dele ut klemmer til kafeen*

Jeg misliker matte, jeg er for dum til å skjønne helt vesentlige ting innen matte derfor hater jeg det.

Sannsynligvis er det læreren din som er for dum til å lære deg det. Jeg tipper at jeg skulle klart å lære deg masse matte om jeg hadde prøvd. Jeg skulle faktisk fått deg til å synes at matte er moro også! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...