Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg klarte å gjøre mattlekser i hele 15 min. i stad. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 fredrik, da. Så mye av det der som det er her må du være mye mer spesifikk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jøss, nå er jeg alene i kafeen. Har vært på pub og tatt meg noen øl og nå vurderer jeg og se på film. Om det er noen andre nattfolk her, hva med dere? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg er glad idag Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Man får betydelig mye mer ut av ex.phil.-forelesningene når man gjør matteøvinger istedenfor. :B Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg misliker matte, jeg er for dum til å skjønne helt vesentlige ting innen matte derfor hater jeg det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Goood morgen. Jeg sitter hundevakt. Det var ikke nok med tre hunder, så jeg lånte en venninne sin understimulerte og hyperaktive Border Collie. Utfordringer i hverdagen. \o Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 God morgen! Det er tydligvis vanskelig å forstå at jeg ikke har et utømmelig lager av ladere til bærbare datamaskiner. Folk roter bort, ødelegger ladere og kommer innom og tror de bare kan få en ny en. Dessverre, jeg må nok bestille en ny en og den koster penger. Tar du bedre vare på den neste gang kanskje? Folk tror også at skjermer til bærbare er gratis. De knuser skjermene sine og forventer å få overlevert en ny på dagen. Hva tror dere egentlig?! *rive seg i håret* Veska flyter i den stakkars skjermen, så tror de at jeg bare reparerer den på noen minutter?! Ja, det er faktisk det de tror. Unnskyld kafeen, nå er jeg ferdig å sutre. Hvordan står det til med folket? Jeg har det bra bortsett fra at jeg har inkompetente brukere som ødelegger datamaskiner fortere enn de rekker å få dem. Jeg har sovet veldig godt i natt. Det gjorde jeg de forrige nettene også. Denne uka har vært helt fantastisk med tanke på det å være opplagt og ikke trøtt - så langt i alle fall. *dele ut klemmer til kafeen* Jeg misliker matte, jeg er for dum til å skjønne helt vesentlige ting innen matte derfor hater jeg det. Sannsynligvis er det læreren din som er for dum til å lære deg det. Jeg tipper at jeg skulle klart å lære deg masse matte om jeg hadde prøvd. Jeg skulle faktisk fått deg til å synes at matte er moro også! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Nikka: Oppfør depositum på skole-pc'er så skal du se dem behandler det pent Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tviler, jeg har vanskeligheter med tall og logisk tenkning (go figure). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg trenger en ny lader til denne pc-en. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Faen, jeg klarte det igjen >< Men i dag skal jeg på skolen uan fuckings sett! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fy faen, har har jeg sitti i dagesvis og feilsøkt xrdp-serveren på linuxen her. Tilogmed sitti og sniffa netteverket for å finne ut hva som skjer. Og hva er grunnen a tro? Joda, Service Pack 3 til XP!! Jævla microsoft =[ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 På universitetet igjen - trött og nervös! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg er sulten og ... tørst.. og.. sliten, og trøtt. Lære å ta med seg mat? Aldri. =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Og jeg er på skolen Og hører på lyder som er tatt opp i en bil. Veldig spennende. Jeg sku ha vært her i går i stedet ... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Sitter på lesesalen under realfagskantina og fryser jeg. Halvveis med ukens fysikkøving nå Endret 3. september 2008 av jzono1 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 På universitetet igjen - trött og nervös! Trøtt og nervøs faktisk. Jeg er også på universitetet, men faktisk ganske våken og lite nervøs. Klokken fem drar jeg hjemover tenker jeg. Da får jeg noen timer med lesing. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Åh, det blir ikke helg fort nok ... Jeg vil leke med M-box og ProTools på egenhånd Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg er lat i dag, sitter hjemme og gjør litt øvinger i steden for å stikke på skolen. Nå skal det sies at jeg ikke har forelesninger i dag da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg