Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg tror jeg trekker meg tilbake til mitt værelse. God aften mine Herrer. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sjekk antall innlegg! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Han fant sikkert ut at FK tok opp for mye av fritiden hans og at han trengte litt avvending. Titter sikkert innom i ny og ne. FK er hardcore shit. Poster lite her, eg er ein fantastisk fornuftig person! Så fornuftig at eg rett og slett legger meg. Gnatt! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da har man akkurat dusjet og pusset tenner. Er klar til å finne senga, men det blir en liten stund til enda. Kan jo ikke legge seg før klokka 23:00, det er ikke lov det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Spore-RELOADED hmm... Frister Er vel ikke imot reglene å bare si navnet på scenerealese? Fordi Google er vanskelig. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Latter er lett. Jeg vil forandre liv. du bør skaffe deg et liv ohhh, den var tørr og fin Ding. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvorfor hater dere meg for hudfargen min? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvorfor hater dere meg for hudfargen min? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvorfor hater dere meg for hudfargen min? Du skal være glad du ikke er alene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Bah. Jeg kjøpte meg pytt-i-panne fra Findus i dag, den var mugla. Selv om den ikke går ut på dato før februar neste år ... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Latter er lett. Jeg vil forandre liv. du bør skaffe deg et liv ohhh, den var tørr og fin Ding. Dong. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hey, losers. Hva er det for noen meningsløse aktiviteter dere bedriver dagene med da? Selv slo jeg min egen rekord på Beast and the Harlot akkurat. 170 000p. Yeah! Ikke nok, men ... Endret 2. september 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Selv slo jeg min egen rekord på Beast and the Harlot akkurat. 170 000p. Yeah! Ikke nok, men ... Sunt å se at noen fortsatt spiller GH2! Beste musikk-relaterte spillet, noensinne Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det er über. Men jeg må få tak på GH3 snart og. Har utsatt det en evighet, siden jeg som regel har spilt hos kompiser osv. Trenger Cliffs of Dover og Top Gun Anthem. :--D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 du bør skaffe deg et liv ohhh, den var tørr og fin Ding. Grøss og gru; HaueR og The Game i en og samme post. Forumets egne lille "From Justin to Kelly". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Protip: Aldri, ALDRI kjøp La Bandera Roja på polet. Det er en GOD GRUNN til at den er billig. Selv om den idioten som jobber der påstår at den skulle være bra så ikke tro på han. De vil bare bli kvitt skvipet. Det er faen ikke verd å drikke seg full på når man ikke har noe annet en gang! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Det er über. Men jeg må få tak på GH3 snart og. Har utsatt det en evighet, siden jeg som regel har spilt hos kompiser osv. Du kan nesten likså godt vente til nummer fire i serien kommer ut, da. 26 oktober, om man skal tro Wikipedia. Endret 2. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Skarstad, nei for jeg trenger Cliffs of Dover. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Blah. Alle er så glade i Guitar Hero; det er nesten så jeg må gå til innkjøp av det, jeg òg. Endret 2. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Tar det her hvor folk ser det, jeg. Skjerp dere. Hold personlige feider og problemer dere måtte ha med hverandre for dere selv. Gidder ikke se hinting, eller innlegg frie for det, som rakker ned på hverandre. Dropp det å plukke på hverandre. (Ellers smeller det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg