WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er seriøst DRITREDD nå. Gå på youtube og søk på "kjenn skole" .. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Underpants, hvorfor skal hun ikke ha de? Gladsanger med futt i er alltid kjekt å ha i bakhånd. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Gratulerer til Eplefe og Kibs for snart 1000 innlegg i denne tråden På litt over en måned. Wow! Måned? nå surrer du vell? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Til hva da? Partey? Nope, til kos:) Jeg tror jeg hadde kjent igjen typen min, takk. Du dater djevelen? Det forklarer endel ... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg kommer bare til å ignorere deg! Slutt nå! Føler du deg mobbet og utstøtt? Hvorfor gjør du det? Nyter du det? Nyter hva da? Deg? Alltid. Nyter du å se meg nedtrykt? Deprimert? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er seriøst DRITREDD nå. Gå på youtube og søk på "kjenn skole" .. "This video has been removed due to terms of use violation." Awww =/ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Får frysninger av filmen nå ^^ God tale! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er seriøst DRITREDD nå. Gå på youtube og søk på "kjenn skole" .. *trøste halvhjerta* Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 "This video has been removed due to terms of use violation." Awww =/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du dater djevelen? Det forklarer endel ... Date er å ta litt hardt i... Nyter du å se meg nedtrykt? Deprimert? Nei, men jeg blir overrasket over hvor tynnhudet enkelte mennesker er, I'll give you that. Syntes jeg ser Chris reagere som det der hver gang vi tar opp kanel eller måker. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er seriøst DRITREDD nå. Gå på youtube og søk på "kjenn skole" .. "This video has been removed due to terms of use violation." Nei, men jeg blir overrasket over hvor tynnhudet enkelte mennesker er, I'll give you that.Syntes jeg ser Chris reagere som det der hver gang vi tar opp kanel eller måker. ph34r.gif Vintermåne? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Syntes jeg ser Chris reagere som det der hver gang vi tar opp kanel eller måker. Eller LSK Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har i det siste blitt forelsket i Good Charlotte, Falloutboy, The Killers, The all American rejects pluss mye mer. Kos Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vintermåne? DJ_Dark Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du dater djevelen? Det forklarer endel ... Date er å ta litt hardt i... Akkurat ja. Hadde en liten fling med han jeg også, men det ble så varmt der nede, dessuten var han ikke klar for å binde seg, den djevelen... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En gladsang med futt i er Don't Fear The Reaper av Blue Öyster Cult. Den er så fin. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har i det siste blitt forelsket i Good Charlotte, Falloutboy, The Killers, The all American rejects pluss mye mer. Kos Mhm^^ Har du noe lignende jeg burdte høre? Trenger ny musikk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, men jeg blir overrasket over hvor tynnhudet enkelte mennesker er, I'll give you that.Syntes jeg ser Chris reagere som det der hver gang vi tar opp kanel eller måker. ph34r.gif Vintermåne? DJ_Dark Vintermåne/Metalheart/SirChris hang ikke i SO, såvidt jeg kan huske. Akkurat ja. Hadde en liten fling med han jeg også, men det ble så varmt der nede, dessuten var han ikke klar for å binde seg, den djevelen... Han har fått air-conditioning. Har i det siste blitt forelsket i Good Charlotte, Falloutboy, The Killers, The all American rejects pluss mye mer. Kos Mhm^^ Har du noe lignende jeg burdte høre? Trenger ny musikk! Sum41, Blink182. Eller. Arcade Fire, Modest Mouse, Dashboard Confessionals, Sonic Youth og Darlin Violetta. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Lurer på om jeg skal få meg et alkoholproblem for å få tiden til å gå. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, men jeg blir overrasket over hvor tynnhudet enkelte mennesker er, I'll give you that.Syntes jeg ser Chris reagere som det der hver gang vi tar opp kanel eller måker. ph34r.gif Vintermåne? DJ_Dark Vintermåne/Metalheart/SirChris hang ikke i SO, såvidt jeg kan huske. Akkurat ja. Hadde en liten fling med han jeg også, men det ble så varmt der nede, dessuten var han ikke klar for å binde seg, den djevelen... Han har fått air-conditioning. "syntes" er preteritum, mens "ser" er presens så visste ikke hvordan jeg skulle tolke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg