Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du dater djevelen? Det forklarer endel ...

Date er å ta litt hardt i...

Nyter du å se meg nedtrykt? Deprimert?

Nei, men jeg blir overrasket over hvor tynnhudet enkelte mennesker er, I'll give you that.

Syntes jeg ser Chris reagere som det der hver gang vi tar opp kanel eller måker. :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg er seriøst DRITREDD nå. Gå på youtube og søk på "kjenn skole" .. :(

"This video has been removed due to terms of use violation."

Nei, men jeg blir overrasket over hvor tynnhudet enkelte mennesker er, I'll give you that.

Syntes jeg ser Chris reagere som det der hver gang vi tar opp kanel eller måker. ph34r.gif

Vintermåne?

Lenke til kommentar

Syntes jeg ser Chris reagere som det der hver gang vi tar opp kanel eller måker. ph34r.gif

Vintermåne?

DJ_Dark

Vintermåne/Metalheart/SirChris hang ikke i SO, såvidt jeg kan huske.

Akkurat ja. Hadde en liten fling med han jeg også, men det ble så varmt der nede, dessuten var han ikke klar for å binde seg, den djevelen... :p

Han har fått air-conditioning. :wee:

Har i det siste blitt forelsket i Good Charlotte, Falloutboy, The Killers, The all American rejects pluss mye mer.

Kos :love:

Mhm^^ Har du noe lignende jeg burdte høre? Trenger ny musikk!

Sum41, Blink182.

Eller. Arcade Fire, Modest Mouse, Dashboard Confessionals, Sonic Youth og Darlin Violetta.

Lenke til kommentar

Vintermåne?

DJ_Dark

Vintermåne/Metalheart/SirChris hang ikke i SO, såvidt jeg kan huske.

Akkurat ja. Hadde en liten fling med han jeg også, men det ble så varmt der nede, dessuten var han ikke klar for å binde seg, den djevelen... :p

Han har fått air-conditioning. :wee:

"syntes" er preteritum, mens "ser" er presens så visste ikke hvordan jeg skulle tolke det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...