Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kneippbrød er vel stort sett det enetse alternativet ditt. Jeg satser på å improvisere middag med hamburgerkjøtt, spaghetti og diverse ting jeg har liggende i skapet Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hjelpe meg da. Når ble Demille-religionen grunnlagt Oo... 1990? nei nei... år 0.. det var en tulling som blandet jesus og demille Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er Kibs og. Det må jeg si. Dukker opp en del info her som jeg ikke hadde ventet å få med meg. Sukk. Hva skal man gjøre når man ikke en gang kan stole på IRL-forumtardsene sine. :-| Ey, jeg har lite å gjøre. Menmen, om jordbæret ikke vil at jeg skal holde andre med selvskap, ligge under sengen til hylo eller si noe positivt om andre, såh... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 nei nei...år 0.. det var en tulling som blandet jesus og demille Er hun SÅ gammel? Oo Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 1990?Lita tøtte mao. =D=D=d Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hjelpe meg da. Når ble Demille-religionen grunnlagt Oo... Du er bare missunlig fordi du ikke har like mye oppmerksomhet Demille for president! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er Kibs og. Det må jeg si. Dukker opp en del info her som jeg ikke hadde ventet å få med meg. Sukk. Hva skal man gjøre når man ikke en gang kan stole på IRL-forumtardsene sine. :-| kansje vi er IRL spam bots? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er hun SÅ gammel? Oo Hun holder seg godt. Jeg for min del, stopper der. Før ett lite uskyldig smårips sårer IRL vennene sine for mye... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bare en time til jeg er ferdig på skolen, da er det hjem å planlegge hvordan jeg skal leve på 34 kroner frem til fredag (kødder ikke) Too easy! Kjøp 3 liter med ris, så har du rikelig med mat. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hjelpe meg da. Når ble Demille-religionen grunnlagt Oo... Du er bare missunlig fordi du ikke har like mye oppmerksomhet Demille for president! Og du liker meg ikke fordi jeg mobber deg. Tøtte Oo..? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er hun SÅ gammel? Oo Hun holder seg godt. Jeg for min del, stopper der. Før ett lite uskyldig smårips sårer IRL vennene sine for mye... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 nei nei...år 0.. det var en tulling som blandet jesus og demille Er hun SÅ gammel? Oo ja seff hun fant ungdomskillden tidlig Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og du liker meg ikke fordi jeg mobber deg. Du har ikke mobbet meg egentlig? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hun holder seg godt. Ingen tvil. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gah, nettet på skolen er tard, og jeg dobbeltposter =/ Jeg tror jeg bare logger av nå, så stikker jeg fra skolen om 15 min ^^ Kos dere, alle sammen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og du liker meg ikke fordi jeg mobber deg. Du har ikke mobbet meg egentlig? Stakkar. Skjønte du det ikke? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og du liker meg ikke fordi jeg mobber deg. Du har ikke mobbet meg egentlig? Da er det virkelig på tide Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Stakkar. Skjønte du det ikke? Nei? Jeg er en dum bygdetulling jeg Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Stakkar. Skjønte du det ikke? Nei? Jeg er en dum bygdetulling jeg da er vi tre Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Stakkar. Skjønte du det ikke? Nei? Jeg er en dum bygdetulling jeg Så sant, så sant =3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg