Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nå har han skrytt så mye av den bloggen, at jeg må ta turen innom for å se hva som er der. Da får jævelen enda en visning. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Skarstad, er du stolt over bloggen din? Ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Lurer på om de har sperra efnet på skolen eller om det er bare porten de har sperra, da er det jo å bare skifte irc-klienten til port 80, da port 80 er som oftest åpen. Ta med meg en irc-klient på en minnepinne Bare for å teste hvor godt systemet er, ikke fordi jeg skal sitte på irc timene. Om du har tatt deg vann over hodet, risikerer du å drukne. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Skarstad, er du stolt over bloggen din? Ikke i det hele tatt. hahaha det burde du! Jeg lo godt! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Interessant innlegg i bloggen, Skarstad, men litt av opplevelsen ble ødelagt av at youtube-videoen med temamusikken var fjernet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Var nok garantert tema musikken til fresh prince in bell air. Endret 2. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Interessant innlegg i bloggen, Skarstad, men litt av opplevelsen ble ødelagt av at youtube-videoen med temamusikken var fjernet. Oi. Takk. Fikset. hahaha det burde du! Jeg lo godt! Latter er lett. Jeg vil forandre liv. Endret 2. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Latter er lett. Jeg vil forandre liv. du bør skaffe deg et liv ohhh, den var tørr og fin Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Spore-RELOADED hmm... Frister Er vel ikke imot reglene å bare si navnet på scenerealese? Endret 2. september 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du vet aldri, regler er regler. Jeg kan rapportere deg vet du. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Du vet aldri, regler er regler. Jeg kan rapportere deg vet du. Er da ikke en link? Er da ikke ulovlig å følge med på pre channels heller Endret 2. september 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Agnethe Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 hihih.. reklame Ikke verst :--) Du er vel ikke han som flasher rompa? Hehe. hehe:P er han som synger med den blå gitaren Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 hehe:Per han som synger med den blå gitaren Najssss. Og bra, ettersom han som flasha virka litt rar :--D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er da ikke en link? Du må ikke poste en lenke for å begå et regelbrudd. (Ja, på norsk heter det "lenke". Skjerp dere, folkens.) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvilken lenke er det snakk om? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kva skjer med Underpants, har ikkje sett han poste på ein sund. Nokon som veit? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Han er pålogget nå, da, så jeg tviler på at det er livstruende. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Han fant sikkert ut at FK tok opp for mye av fritiden hans og at han trengte litt avvending. Titter sikkert innom i ny og ne. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Pff. Har ikkje sett han i forumkafeen i alle fall. (A) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg