Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Mot i brøstet er den teiteste serien etter Holms, Karl og Co og Hotel Cæsar. Carl og co er elendig. Holms er nesten like jævlig, og hotel cæsar kan man se hvis en jente insisterer. Mot i Brøstet er en slags minneserie for meg! Var hystersk da jeg var liten gutt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nei, du fikk virus når du prøve å laste ned hva du enn fant etter å ha søkt på "open orifice" på Limewire. Hva mener du? Er ikke de "Britney Spears getting prank called", "Brad Pitt getting prank called", "George Lucas getting prank called" med 255 delere hver og en liten størrelse ikke er trygge? Hot damn! JA, last den ned :D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 starta på tekkyon på skolen i dag det var litt moro. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Driver å oppdaterer hjemmesida mi igjen nå, så har jeg noe å gjøre vist jeg kjeder meg eller ikke gidder å gjøre noe viktig Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Driver å oppdaterer hjemmesida mi igjen nå, så har jeg noe å gjøre vist jeg kjeder meg eller ikke gidder å gjøre noe viktig Link? :--) Hjemmesider og blogger er artig. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 http://terjepresthus.moo.no/ Jobba med den 5min nå da Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det var en veldig kjedelig side Terje, men jeg regner med den tar seg opp Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 http://terjepresthus.moo.no/ Jobba med den 5min nå da Hehe, skjønner. Gleder meg til du får gjort mer med den da ;--) Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det var en veldig kjedelig side Terje, men jeg regner med den tar seg opp Kanskje jeg skal slenge inn de ûberproe videoene jeg har laget Eller ikke. Tviler på at noen kommer til å gå inn på sida mi uansett da, bare for at jeg skal ha noe å holde på med Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Blogg, sier dere? Gjett hvem som har den mest sette på hele, vide diskusjon.no, da! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Om du legger den i siggen, vil garantert folk besøke den. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Blogg, sier dere? Gjett hvem som har den mest sette på hele, vide diskusjon.no, da! Jeg? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 hihih.. reklame Ikke verst :--) Du er vel ikke han som flasher rompa? Hehe. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ikke verst, men jeg liker originalen best. Hvem av dem er deg? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Lurer på om de har sperra efnet på skolen eller om det er bare porten de har sperra, da er det jo å bare skifte irc-klienten til port 80, da port 80 er som oftest åpen. Ta med meg en irc-klient på en minnepinne Bare for å teste hvor godt systemet er, ikke fordi jeg skal sitte på irc timene. Endret 2. september 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja hvis de tillater den type trafikk på port 80 så. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg? Nesten. Min har bare hundre og førti ganger så mange visninger. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hm rart. Jeg har jo det ene totalt uintressante innlegget skrevet i 2006. Endret 2. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Skarstad, er du stolt over bloggen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg