Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det husker jeg ikke. Husker bare et når jeg kjøpte PC-en valgte jeg bort Word, Excel og det tullet der for å ha råd til en bedre prosessor. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det husker jeg ikke. Husker bare et når jeg kjøpte PC-en valgte jeg bort Word, Excel og det tullet der for å ha råd til en bedre prosessor. Hvis Ooo sin egen hjemmeside hadde spredd virus ville det vært stor ståhei rundt dette. Så tror nok du har fått det fra et annet sted. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg hadde aldri hørt om intervaller før vi lærte om det i mattetimen i forrige uke. Nå ser jeg det overalt Det er sånn at når man har lært en ny ting, spesielt nye ord, så ser/hører man dem overalt. Det er ganske freaky. Har hatt om det forrige uke, så, ja. { x | 18 =< x =< 25} Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Funky. Nettopp vært på en times foredrag med en naturfotograf fra NRK. Spinnvilt. Sitter i skur i Finland og knipser bilder av bjørn i massevis, og fuglebildene hans fra kysten i Nord-Trøndelag ... Herrlicht! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vi hadde da ikke hår overalt. Det er nok både for å fange opp svette, beskytte og fordi det stimulerer. Og nei, jeg har ikke jungel. Helt riktig. Samle opp svette og skitt er vel hovedoppgavene tror jeg. Stimulerer også ja, er en del av, ehrm, hva skal man si? Bruk fantasien folkens. Hår i maten er ikke noe kult. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg fikk virus når jeg prøvde å laste ned OpenOffice -.- Nei, du fikk virus når du prøve å laste ned hva du enn fant etter å ha søkt på "open orifice" på Limewire. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Thaaanks! Å det var da så lite kjære Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nei, du fikk virus når du prøve å laste ned hva du enn fant etter å ha søkt på "open orifice" på Limewire. Hva mener du? Er ikke de "Britney Spears getting prank called", "Brad Pitt getting prank called", "George Lucas getting prank called" med 255 delere hver og en liten størrelse ikke er trygge? Hot damn! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Blir du aldri lei av å pirke, kverulere og spre dårlig stemning Skarstad? Jævlig slitsomt kiddo. Glad jeg ikke er læreren din. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Han savner pigen sin må forstå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som har en XP Pro-CD til overs? Jeg er så lei Vista at jeg får spader :| Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nei, du fikk virus når du prøve å laste ned hva du enn fant etter å ha søkt på "open orifice" på Limewire. Hva mener du? Er ikke de "Britney Spears getting prank called", "Brad Pitt getting prank called", "George Lucas getting prank called" med 255 delere hver og en liten størrelse ikke er trygge? Hot damn! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg fikk virus når jeg prøvde å laste ned OpenOffice -.- Nei, du fikk virus når du prøve å laste ned hva du enn fant etter å ha søkt på "open orifice" på Limewire. faen... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Blir du aldri lei av å pirke, kverulere og spre dårlig stemning Skarstad? Jævlig slitsomt kiddo. Glad jeg ikke er læreren din. Har ikke lærere lenger, jeg. Also: Nei. Endret 2. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Man veit man kjeder seg når man diskuterer med kompisen sin om man skal komme opp for å se Mot i Brystet eller Air Crash Investigation. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Mot i brøstet er jo evig bra! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 "The world needs righting." - Bill Bryson. Det var det jeg ville si i sted, The Game. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Mot i brøstet er den teiteste serien etter Holms, Karl og Co og Hotel Cæsar. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Mot i brøstet er den teiteste serien etter Holms, Karl og Co og Hotel Cæsar.Går Hotel Cæsar enda? Og lever derre bestemora enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg