Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er jeg glatt nedentil for første gang siden jeg var 13 år. Det er egentlig ganske deilig og jeg tror jeg kommer til å beholde det sånn.

FYI: Det finnes noe som kalles TMI (Too much information). Noen ting trenger vi ikke å vite. Det finnes forresten en egen intimbarberingstråd.

 

Jeg regner med at de fleste som sitter på internett ikke har så sarte sjeler at de ikke kan høre sånt. Og jeg liker jo å åpne meg som en bok.

 

Jeg bare lurer på om Ollum vil dele den erfaringen med faren sin også. Igår valgte han å demonstrere onanering.

 

Demonstrere og demonstrere fru Blom.

 

Ollum er jo bare 15/16 år, han skriver som om han var en kåt jævel på 19.

 

Jeg er kanskje en kåt jævel, men intimbarbering har vel ingenting med hvor kåt jeg har med å gjøre. Jeg gjorde det kun pga. hygiene :whistle:

 

Jeg bare lurer på om Ollum vil dele den erfaringen med faren sin også. Igår valgte han å demonstrere onanering.

 

Det var vel heller ufrivillig såvidt jeg skjønte.

 

Korrekt.

 

Jeg trodde han var eldre. Smårips!

 

Takk for komplimentet :)

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Henger vel igjen fra da vi hadde hår overalt.

 

Edit: Penis klarer vel fint å "redigere" temperaturen på egenhånd. Han trekker seg inn i kroppen som beskyttelse når han fryser.

Vi hadde da ikke hår overalt.

Det er nok både for å fange opp svette, beskytte og fordi det stimulerer.

 

Og nei, jeg har ikke jungel.

Endret av Luciana
Lenke til kommentar
Hva med ballene da? :p De fungerer vel best under en bestemt temperatur :p

Jepp, temperaturen digg som en finner i intervallet [18, 25] Co

:whistle:

 

Jeg hadde aldri hørt om intervaller før vi lærte om det i mattetimen i forrige uke. Nå ser jeg det overalt :ph34r: Det er sånn at når man har lært en ny ting, spesielt nye ord, så ser/hører man dem overalt. Det er ganske freaky.

Lenke til kommentar

Bare glem Microsoft Word (Office). OpenOffice er mye greiere (Finnes i norsk versjon, med norsk rettskrivnings-ordliste). Den har alle de funksjonene en gjennomsnittsperson trenger, og er gratis! Kompatibel med Word er den også. (Lagrer i de fleste vanlige formater). Bare husk å lagre dokumenter som .doc (Word 97 - XP) om du skal lese filene i Word ved andre anledninger (om du fortsatt går på skole eller lignende). Universitetet i Bergen bruker både OpenOffice og Microsoft Office, og støtter dermed .odt-dokumenter. Veldig befriende egentlig.

 

OpenOffice kan for ordens skyld lastes ned her.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...