Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 jaha.. En viss Samantha har ringt meg.. Hun er visst styremedlem i et firma som driver med skjønnhetspleie og lignende. WTF? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Mener vel du trenger litt skjønnhetspleie da... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sikkert det ja! Måtte jo google litt. Den salongen er konkurs, nå er hun i styret på en eller annen sportsklubb. Er nysjerrig på hva hun vil. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Pepsi: Det er kroppen det er snakk om! personligheten er ikke en del av kroppen. Uten bra personlighet trenger man ikke bra kropp. Da kan man heller bli brukt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da er jeg glatt nedentil for første gang siden jeg var 13 år. Det er egentlig ganske deilig og jeg tror jeg kommer til å beholde det sånn. FYI: Det finnes noe som kalles TMI (Too much information). Noen ting trenger vi ikke å vite. Det finnes forresten en egen intimbarberingstråd. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg bare lurer på om Ollum vil dele den erfaringen med faren sin også. Igår valgte han å demonstrere onanering. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg bare lurer på om Ollum vil dele den erfaringen med faren sin også. Igår valgte han å demonstrere onanering. For faren sin?! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg bare lurer på om Ollum vil dele den erfaringen med faren sin også. Igår valgte han å demonstrere onanering. Jeg lo ahaha :!: Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ollum er jo bare 15/16 år, han skriver som om han var en kåt jævel på 19. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg bare lurer på om Ollum vil dele den erfaringen med faren sin også. Igår valgte han å demonstrere onanering. Det var vel heller ufrivillig såvidt jeg skjønte. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nikka: faren busta han da han fappa igår. Ballus: Jeg vil påstå at en 15/16 åring er generelt mere kåt enn en 19 åring. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg trodde han var eldre. Smårips! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Photobucket er sære. Og overfølsomme til nakenhet. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ding til dere begge. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ok, info om kabal: Når kabalen går opp faller kortene ned med en superkul MS effekt. Om du rører musa i vinduet mens de faller så faller de faktisk fortere. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Takk for at du brukte Billettservice. Dette er kun en bekreftelse, og IKKE gyldig som billett. Du har reservert 2 billett(er) til: PAUL VAN DYK STUDENTENES HUS, NYDALEN lør, 27.09.08kl.21:02 HURRA HURRA HURRA! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Går du på BI, chokke? og evt på hva? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Går du på BI, chokke? og evt på hva? Hell no. Går på en av de tre B-er da . Kjemilærern elsket å snakke om "De tre B-er", Blindern, Bislett og BI. Går nok på blindern , fysikk of course. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ok, info om kabal: Når kabalen går opp faller kortene ned med en superkul MS effekt. Om du rører musa i vinduet mens de faller så faller de faktisk fortere. You are officially a Kabal 1337. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg