KKake Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg løp til toget (På vei til jobb) i dag. Herregud, har aldri hatt så dårlig kondis på lenge! Jeg syns faktisk at puppene mine har blitt litt større også. Er jeg feit for faen??! Ang det med pupper som vokser, så tror jeg det må være noe i lufta... Jeg har gått fra c-cup til nesten dd-cup på et par uker. Og mine pupper har ikke vokst på et par år. Samme med ei venninne av meg... Hei alle sammen Hvordan står det til med folket? Sikkert Chemtrails.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kong_Kake: omg, og jeg bare slo av en dårlig spøk om akkurat det.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Skal vi bli venner eller? Nei? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvorfor bli venner pga pupper? Det finnes da tross alt mer interessante ting på en kvinnes kropp? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) The hostility.. Ballus: Er så enig så enig. Det er ingen ting som er bedre enn rumpa. Den er viktigst. Endret 2. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg kan avkrefte myten om at Luciana er feit. Hun så ikke feit ut på bildet i allefall. Søt liten gressflekk var det også gitt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 pics Oo? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 I entall samebror. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 pic*? Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvorfor bli venner pga pupper? Det finnes da tross alt mer interessante ting på en kvinnes kropp? Klærne. Og eventuelt en snaxy mann. Uansett, takk, Nikka. Men jeg vet at jeg har fått større pupper og dårlig kondis. Men det er bare å begynne å trene, vet jeg. Og selvfølgelig spise regelmessig og sunt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da er jeg glatt nedentil for første gang siden jeg var 13 år. Det er egentlig ganske deilig og jeg tror jeg kommer til å beholde det sånn. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvorfor bli venner pga pupper? Det finnes da tross alt mer interessante ting på en kvinnes kropp? Klærne. Og eventuelt en snaxy mann. Uansett, takk, Nikka. Men jeg vet at jeg har fått større pupper og dårlig kondis. Men det er bare å begynne å trene, vet jeg. Og selvfølgelig spise regelmessig og sunt. Bare hyggelig det vet du. Større pupper er jo ikke noe negativt så lenge de er ekte. Begynner du å trene så blir puppene mindre også. Jeg spiser regelmessig og usunt jeg, men har begynt å spise grove knekkebrød til frokost og lunsj nå da. Så jeg har blitt litt flinkere enn det jeg har vært på flere år. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg er veldig nyskgjerrig på hvordan hun ser ut. Men det at hun ikke er feit kunne jeg sagt med en gang. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja, det er sant. Vel, jeg har for vane å skippe måltider fordi jeg er kresen eller ikke gidder. Og det er ikke bra! Man burde spise hver 3.time. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvorfor bli venner pga pupper? Det finnes da tross alt mer interessante ting på en kvinnes kropp? Sant, hadde heller foretrukket en god personlighet, noe det ser ut til å være mangel på Så da gidder jeg ikke engang Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja, det er sant. Vel, jeg har for vane å skippe måltider fordi jeg er kresen eller ikke gidder. Og det er ikke bra! Man burde spise hver 3.time. Oooh, jeg også. Hovedsaklig fordi jeg ikke gidder. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg er veldig nyskgjerrig på hvordan hun ser ut. Men det at hun ikke er feit kunne jeg sagt med en gang. Hihi, jeg trenger ikke å være nysgjerrig lenger. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg kan tipse deg om at hun er ikke så rent lite søt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Pepsi: Det er kroppen det er snakk om! personligheten er ikke en del av kroppen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hihi, jeg trenger ikke å være nysgjerrig lenger. Jeg kan tipse deg om at hun er ikke så rent lite søt. Slask, kommer her og kuppe sånt, bare fordi jeg var litt sein til å trykke F5. Oh well, det betyr bare at fantasien min får jobbe litt mer... Endret 2. september 2008 av Llandari Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sånn kan det gå Llandari. *pekepå* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg