Llandari Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Greit, Llandari, jeg velger deg! Du skal få vurdere om jeg er feit eller ei. Neivel, da velger jeg en annen siden du ikke svarer. Hvordan vet du det? :--( Gi meg litt mer enn 10 sekunder på å svare da... Prøver å multitaske her Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Ja, sånt skjer når du glemmer en viss ting kvart over elleve. Sorey. Endret 2. september 2008 av Snorre Brudd på retningslinjene punkt 1 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Digg! Platekompaniet har sendt min kopi av Spore Galactic Edition idag. Føles nesten som bursdagen min dette her. @ Skarstad: Vil minne på retningslinjene punkt 1: #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Endret 2. september 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Digg! Platekompaniet har sendt min kopi av Spore Galactic Edition idag. Føles nesten som bursdagen min dette her. Hva er ekstra på Galactic edition? Jeg kjøpte den der creation kit for 50,- og det funker ikke på PC'en min engang. EA har heller ikke den beste kundeservice. Endret 2. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Meh. For min del er det bare en lymfekjertel som har vokst i det siste. I løpet av natta, faktisk. Om den andre vokser like mye, kommer jeg ikke til å få puste :-| Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ang det med pupper som vokser, så tror jeg det må være noe i lufta... Jeg har gått fra c-cup til nesten dd-cup på et par uker. Skal vi bli venner eller? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvordan skal jeg lage en sinuskurve i excel "Tegn en figur som viser en vekselspenning med frekvens 200Hz og effektivverdi 150V. Sett enhter og tall på aksene" Tenkte jeg skulle gjøre oppgavene på pc, da jeg ikke eier håndskrift KLarer ikke å tegne fint heller Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Digg! Platekompaniet har sendt min kopi av Spore Galactic Edition idag. Føles nesten som bursdagen min dette her. Hva er ekstra på Galactic edition? Jeg kjøpte den der creation kit for 50,- og det funker ikke på PC'en min engang. EA har heller ikke den beste kundeservice. Denne spesialutgaven inneholder i tillegg til selve spillet:- "The Making of" DVD - How To Build a Better Being DVD - Hard cover SPORE concept-art book - SPORE poster - 100-siders Galactic Handbook Burde være selvforklarende. Spesielt concept-art-en fristet meg til denne samlerutgaven. For ikke å snakke om Spore-plakaten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gah.deviantARt er tards. Jeg prøver å betale for 1 år til der, men neida. Redirecting ... Sidelastingsfeil. Om og om og om og om igjen >< Hmm. Gjaldt visst bare i Firefox. Fungerte utmerket i IE Rart å bruke IE til noe ... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvordan skal jeg lage en sinuskurve i excel "Tegn en figur som viser en vekselspenning med frekvens 200Hz og effektivverdi 150V. Sett enhter og tall på aksene" Tenkte jeg skulle gjøre oppgavene på pc, da jeg ikke eier håndskrift KLarer ikke å tegne fint heller Mange perioder vil du ha? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du glemte SecuROM!. Eller har de slemme folkene fikset det? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Snorre: Hmm ok. Ja for den delen med bedre spore creatures er det bare å sjekke ut youtube, de har masse tutorials. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvordan skal jeg lage en sinuskurve i excel "Tegn en figur som viser en vekselspenning med frekvens 200Hz og effektivverdi 150V. Sett enhter og tall på aksene" Tenkte jeg skulle gjøre oppgavene på pc, da jeg ikke eier håndskrift KLarer ikke å tegne fint heller Mange perioder vil du ha? Trenger vel ikke mer enn tre. Stå ikke noe om det Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du glemte SecuROM!.Eller har de slemme folkene fikset det? Nei, SecuROM må man fortsatt leve med. Men det finnes jo "versjoner" der ute med deaktivert SecuROM (slipper 3 gangers aktiveringene), men det skal vi ikke gå nærmere inn på her på forumet. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 noen som vet hva slags programmer man kan bruke til å lage .gif/animasjoner. sånn at jeg tegner f.eks. 10 bilder også blir de spilt av som en animasjon? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 noen som vet hva slags programmer man kan bruke til å lage .gif/animasjoner. sånn at jeg tegner f.eks. 10 bilder også blir de spilt av som en animasjon? Flash, eller så har du Adobe photoshop med image ready. Enkelt og fint å bruke. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 noen som vet hva slags programmer man kan bruke til å lage .gif/animasjoner. sånn at jeg tegner f.eks. 10 bilder også blir de spilt av som en animasjon? Flash, eller så har du Adobe photoshop med image ready. Enkelt og fint å bruke. Helst gratis programmer ? og en link haddde vært kjempe fint Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hvordan skal jeg lage en sinuskurve i excel "Tegn en figur som viser en vekselspenning med frekvens 200Hz og effektivverdi 150V. Sett enhter og tall på aksene" Tenkte jeg skulle gjøre oppgavene på pc, da jeg ikke eier håndskrift KLarer ikke å tegne fint heller Mange perioder vil du ha? Trenger vel ikke mer enn tre. Stå ikke noe om det Det var mange, du får bare to. Tegn i paint eller whatever. redigert: hang on, needs fix Endret 2. september 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Chilfiger: www.adobe.com - Last ned trial versjonen. Ellers kan du bare gå inn på www.download.com og søke etter gif image creator eller noe sånt. PS: Dette er heller ikke rette plassen å spørre om dette. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 vet det men får aldri noe svar når jeg spørr om tting andre steder:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg