NikkaYoichi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Haha! Dette må være en av de bedre spillanmeldelsene jeg har lest på lang tid. http://www.gamer.no/artikler/smash_court_tennis_3/55433 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ferchie: Hvor i Hammerfest bor du? Kjenner du mange folk der oppe? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ferchie: Hvor i Hammerfest bor du? Kjenner du mange folk der oppe? Jeg bor i sentrum. Kjenner noen ja, hvordan det? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) - Endret 24. september 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ferchie: Er selv fra Hammerfest og har familie som bor der oppe, blant annet en bror (Kjell-Erik Isaksen), men du kjenner sikkert ikke ham. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ferchie: Er selv fra Hammerfest og har familie som bor der oppe, blant annet en bror (Kjell-Erik Isaksen), men du kjenner sikkert ikke ham. Ahh, kult! Nei er ikke sikker, jeg har bare bodd her i litt over et halvt år. Var du her i helga? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sidious, er Kjell-Erik Xer? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hehe. Nei, var nok ikke det. Nå er det vel en fire uker sida jeg var i Hammerfest sist, og da var skitvär (som vanlig). Datasmurf: Ja. Du har vel ikke kontakt med han mer? Endret 2. september 2008 av Sidious Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hehe. Nei, var nok ikke det. Nå er det vel en fire uker sida jeg var i Hammerfest sist, og da var skitvär (som vanlig). Hehe ja, det har vært elendig her i sommer. Trodde du var her nå, husk å si ifra neste gang du er her! PS: igår var det sludd her! Endret 2. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Isaksen ja, 80% av befolkningen i finnmark heter det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du har virkelig noe imot Finnmarkinger du ballus? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vi finnmarkinger har finnkniv, scooterklær og reinsdyr og vi frykter ingen!! og spesielt ikke ballus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du sier noe der. Vi hadde en danselærer i gymtimene av og til på ungdomsskolen, han var finnmarking og hadde alltid en kniv hengende i beltet. Vi var livredde for fyren. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hehehe var han av samisk æt? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hehehe var han av samisk æt? Jeg er det =D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Ikke greit å si, halve bygda vår var sameslekt..bygd i Sør-troms. De tok ikke så seriøst på det, kalte seg selv for Kratt-finna og Bru-finna og alt mulig tull. Endret 2. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Ahh i see. Ja mye rart ute å går. Personlig synes jeg noen samer ødelegger for alle. Ikke bare alle samer, men folk generelt i Finnmark. Mye fordommer. Endret 2. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du har virkelig noe imot Finnmarkinger du ballus? Nei, not at all. 50 % av slekta mi er finnmarkinger. Tror selv jeg er 1/8 same, men slekta mi vil ikke ha noe samesnakk. Etter det jeg har forstått er det slik at samene ikke er de mest populære i nord. Jeg har ingenting imot folk nordfra for å si det slik. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Oi satan, jeg røykla leiligheta da jeg skulle steke karbonader :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg