hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nora ble sammen med meg, så du har mye jobb foran deg... Yatta, yatta, yatta. Wombat, wombat, wombat. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 I will! lykke til Nora ble sammen med meg, så du har mye jobb foran deg... Bah! Kan man ikke få snegle av andre ting? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva snakkes det om btw? Det kommes med ideer til gladsanger med futt ^^ Hvorfor det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei. Jeg skjønner ikke hvem du er av det svaret der. o_O Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei. Jeg skjønner ikke hvem du er av det svaret der. o_O Jeg kommer bare til å ignorere deg! Slutt nå! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skal jeg legge meg tidlig, våkne skamtidlig og ha hele dagen på å glede meg til at det blir kveld igjen slik at jeg kan sove, eller tvinge meg selv våken i noen timer til? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Bah! Kan man ikke få snegle av andre ting? joda, men det viser bare at det skal endel til for og fortjene det Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva snakkes det om btw? Det kommes med ideer til gladsanger med futt ^^ Hvorfor det? Fordi jeg trenger noen Eple: Ser du ikke at tommelen peker nedover? Jeg tror det er "Gamle-Erik" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva snakkes det om btw? Det kommes med ideer til gladsanger med futt ^^ Men har ikke sett noen preferanser fra din side da Musikksmak er jo personlig, så hva liker du? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 "Gamle-Erik" :ninja::ninja::ninja::ninja::ninja::ninja: Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skal jeg legge meg tidlig, våkne skamtidlig og ha hele dagen på å glede meg til at det blir kveld igjen slik at jeg kan sove, eller tvinge meg selv våken i noen timer til? Var det et spørsmål? Selvfølgelig skal du være våken og trolle med oss! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva snakkes det om btw? Det kommes med ideer til gladsanger med futt ^^ Hvorfor det? Fordi jeg trenger noen Til hva da? Partey? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva snakkes det om btw? Det kommes med ideer til gladsanger med futt ^^ Hvorfor det? Fordi jeg trenger noen Eple: Ser du ikke at tommelen peker nedover? Jeg tror det er "Gamle-Erik" Gamle-Erik er jo meg jo :O Siden han lyder navnet Gammel-Sjur også Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg kommer bare til å ignorere deg! Slutt nå! Føler du deg mobbet og utstøtt? Eple: Ser du ikke at tommelen peker nedover? Jeg tror det er "Gamle-Erik" Jeg tror jeg hadde kjent igjen typen min, takk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Gratulerer til Eplefe og Kibs for snart 1000 innlegg i denne tråden På litt over en måned. Wow! Faen, gym imorra, hele dagen ødelegges jo Endret 13. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men har ikke sett noen preferanser fra din side da Musikksmak er jo personlig, så hva liker du? Har i det siste blitt forelsket i Good Charlotte, Falloutboy, The Killers, The all American rejects pluss mye mer. Er vel ganske altetende Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg kommer bare til å ignorere deg! Slutt nå! Føler du deg mobbet og utstøtt? Hvorfor gjør du det? Nyter du det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg kommer bare til å ignorere deg! Slutt nå! Føler du deg mobbet og utstøtt? Hvorfor gjør du det? Nyter du det? Nyter hva da? Deg? Alltid. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå går det i Turbonegro - Blow me (like the wind) Faen så tøff den sangen er. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men har ikke sett noen preferanser fra din side da Musikksmak er jo personlig, så hva liker du? Har i det siste blitt forelsket i Good Charlotte, Falloutboy, The Killers, The all American rejects pluss mye mer. Er vel ganske altetende Men again: Hvorfor skal du ha gladsanger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg