Ferchie Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Sirslask: Jeg aner ikke, men jeg liker han. Jeg er overbevist om at han er Vokalisten i Ole Ivars ukjente Tyske sønn. Sjekk kroppsspråket. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Fuck Yeah, Zanger Bob! Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Fy faen, han er så lite pen xD Jeg fant en artikkel om ham. Pysete kar. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Han er homoseksuell, hva forventer du? (nei, jeg sier ikke at alle homoer er pingler, men han er det). Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Om 3 innlegg skal jeg aldri mer poste noe annet sted enn i DNFK (Altså, ingen store forandinger) Det vil være skikkelig tard. Also: HVEM ER DET SOM IKKE SVARER NÅ? Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Han er homoseksuell, hva forventer du? (nei, jeg sier ikke at alle homoer er pingler, men han er det). Det visste jeg ikke. Uansett, han er en skam for resten av verden som representerer alternativ stil. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 mmh. Vet nå ikke det. Synes de fleste med ''alternativ'' stil ser noenlunde ut som han. Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Faen skjedde meg logg inn knappen på forumet Endret 1. september 2008 av Big-Mama Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det visste jeg ikke.Uansett, han er en skam for resten av verden som representerer alternativ stil. Det betyr jo bare at han er mye mer alternativ enn resten av "annerledesmenneskene". Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Var nå mer holdningene hans jeg siktet til. "Hulk! Jeg stakk meg med en nål og det var ssshempe vondt, men mamma trøstet meg". Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Så de med ''alternativ'' stil er en gjeng barskinger? Da er det noe som har gått meg hus forbi her. Endret 1. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Nei, ikke han. :----( Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Gif me more tragiske sanger! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Virker som om russerne virkelig dominerer tragisk sang og video kategorien! HØYT effektnivå på den der Bob92! Men da var jeg ferdig på jobb gitt! Snakkes. Endret 1. september 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 hahahaha, hva faen!? jeg hikket nettopp 42 ganger på et minutt! hahaha, fikk nesten ikke puste.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Meh. Første gang på lenge jeg har likviditetsproblemer. For lav grense på VISA-kortet og overførte nettopp penger fra brukskonto til sparekonto. Jeg vil ha TV ffs! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Så de med ''alternativ'' stil er en gjeng barskinger? Da er det noe som har gått meg hus forbi her. Åh fy faen. Dagens latter. xD Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg syns dere skal flytte dere over til seksualitet og diskutere med meg. @ Perfekt kropp-tråden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 André Bjerke Sten mot ruten: Dikt i natten Jens Bjørneboe in memoriam Det er en sommernatt engang i tiden for fire tusen sommernetter siden Og jeg har lagt meg. Men et klokkespill slår plutselig alarm i hodeputen: et gutteværelsevindu klirrer til av sten mot ruten. Og det er ingenting man heller vil enn å bli vekket litt i sommernatten, for vel er klokken 12 - men jeg er 18. Og attenåringen er lutter øre for sten mot rutene i måneskinn. En stemme: "det er Vallen. Slipp meg inn! Jeg fant et dikt ikveld som du må høre." Så går i natten til det gryr av dag et nyoppdaget dikt av Vilhelm Krag: "Den uforbederlige" - lest av ham som fant ikveld sitt eget livsprogram. Det er som om det skulle hendt igår; men ruten klirret gjennom førti år, og alltid var det Vallen som kom inn med siste funn av dikt i måneskinn. Mitt gutteværelsevindu er det samme. Der står en sommernatt i glass og ramme som før - og ingen tid er gått imens. En rute klirrer! Det må være Jens. Å, uforbederlige natteånd: det kunne ligne deg å kommme sånn! Jeg våker. Jeg er fortsatt lutter øre. Fant du et dikt inatt som jeg må høre? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Nei. Speedminton! Se filmen hos Youtube Det MÅ testes! Endret 1. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg