Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, han kommer i fra samme sted som meg. Og han er en skikkelig tard. Han kunne ha komt inn på musikklinja på skolen jeg går på, men møtte ikke opp på opptaksprøve, cocky som han er. Han hadde komt inn om han hadde møtt opp.

Jeg må bare si at jeg hater jobben/sjefen min. Har ikke kontroll på noe. Jeg fikk lønn idag, som var på 1,700 kr mindre enn det jeg egentlig skulle ha i lønn.

Lenke til kommentar

Ballus: Vel, nå har det seg nå en gang slik at selv om han ikke ''komt'' på opptaksprøvene så er han allerede lengre enn det noen av de elevene i den klassen sansynligvis noensinne vil komme.

Det er også helt vanlig med lønnskluss, spesielt om du jobber i et større selskap. Og da er det også lite sansynlig at det er sjefen din som håndterer lønna.

Lenke til kommentar

Da har jeg gjort noe jeg har utsatt i 4 år og grua ræva av meg for å gjøre, jeg har vært hos tannlegen. Fy faen glad jeg er for at jeg har gjort det! Ååååhhh! you have no f***** idea!

Og værste av alt er at jeg kommer til å få støtte ifra NAV om 2-3 tenner også...ah...more later folks...skal poste noen før og etterbilder og slikt 8)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...