Sidious Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hva driver dere alle med for tida? Selv pröver jeg å tilpasse meg ny skole og ny by. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ikke en eneste kommentar på bildet mitt. Shocked and stunned. Her skjer det lite nok til at jeg vurderer Guitar Hero i stedet for pc. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Akkurat like lite som ellers, sirlaks. Hva skjer der? Hva driver den karen med for tida egentlig? Spiller Nintendo, fapper, henger på skolen og en tur ut i ny og ne. Du det vet, det vanlige. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hva foregår her? Hva prater dere om? (Frenetisk Luciana) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ikke en eneste kommentar på bildet mitt. Shocked and stunned.Her skjer det lite nok til at jeg vurderer Guitar Hero i stedet for pc. De var fine sa jeg jo Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Buhaha. Fikk returnert den overprisa stekepanna jeg kjöpte forrige uke. Tror jeg skal kjöpe meg en kvalitetspanne fra Tefal, men for halve prisen. :] Fikk nöklene til leiligheta mi i dag!Kjøp en panne på IKEA eller Clas Ohlson til en hundrelapp og bruk de resterende 300 kronene på litt skikkelig entrecote. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 fargoth: Prioriteringer, prioriteringer. Tror jeg skal kjöpe meg en billigere stekepanne (liker å ha to), og noe annet kjökkenutstyr. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 ... resterende 300 kronene på litt skikkelig entrecote. Skal du først bruke 300 spenn på en entrecôte, så bør det i det minste være en entrecôte. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Når man skal stave ett navn på engelsk. Og det navnet inneholder Ø. Hva faen gjør man da? oO Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Når man skal stave ett navn på engelsk. Og det navnet inneholder Ø. Hva faen gjør man da? oO Bruker Ø, O, oe, eller hva du vil Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 1. Klipp og lim. Væsjego: ø Ø 2. Bruk O. 3. Bruk Ö. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, oe når det skal skrives. Men, når jeg vet at damen trenger korrekt navn for å finne ham i arkivet sitt, og jeg snakker med henne, hva da? oO Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, oe når det skal skrives. Men, når jeg vet at damen trenger korrekt navn for å finne ham i arkivet sitt, og jeg snakker med henne, hva da? oO O Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Endelig var den skoledagen over. Nå er det trafikalt grunnkurs klokka 5. Fy søren, kan ikke komme på noe som frister mindre. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, oe når det skal skrives. Men, når jeg vet at damen trenger korrekt navn for å finne ham i arkivet sitt, og jeg snakker med henne, hva da? oO Bruker "wildcard" for den bokstaven som ikke kan gjenskapes i resten av verden. F.eks. *deg*rd, %deg%rd. Hvilket tegn som brukes som wildcard kan variere fra system til system. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Snaaaaaart hjem. Bare 1 naturfagtime igjen nå. Og så er planen å sove litt, kanskje snoke litt på forumet, spise... Og sånn! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 "Lag en historie i 3 stillbilder under temaet høst. Bruk utsnitt, komposisjon og farger som elementer. Bildene skal ha en rekkefølge." Yay, har 1,5 uker på meg, må ta bildene selv og kan ikke manipulere. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Nye videoer av fallout 3 ute.. ser sinnsykt morsomt ut! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hmm ... Lage sær film og ta kortfilm-verdenen med storm? Interessant ... *plugge videre på ideen sin* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Bwahaha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg