Beneli Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Musikk i perspektiv rocker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Moren til Therese rocker. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Moren til Therese rocker. Who fuckin' caaaare?!??!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Moren til Therese rocker. Who fuckin' caaaare?!??!? Therese! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Yay! Læreren bare stakk sånn ca 1 time før han skulle. Han var sikkert like lei html som oss andre. Så hva gjør dere på nå da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Loker, og nå er det storefri. Så jeg sniker meg bort i kantina og later som jeg har noe å gjøre på. \o/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg vil ha mat. Fòr meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Oh GAWD som jeg hater linken i signaturen til sCuper. Hva faen er vitsen med å linker til slike browser-kaprende sider? Jeg blir rett og slett forbanna! Har akkurat raportert han. Håper han får svi så jævelig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Læreren var syk så vi slipper naturfagstimen i neste time. Så jeg skal ikke på skolen før halv 2 elns. Dro bare hjem jeg, så ingen grunn til å sitte på skolen i 2 timer. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 God lunsj kafeen. Det er bestandig hyggelig å sette seg ned i kafeen samtidig som man spiser mat. Hvordan har dere det? Jeg har det faktisk ikke så ille i dag, har sovet godt i natt, føler meg uthvilt og opplagt. Alt er egentlig perfekt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Hvor i helvete er det blitt av mobilen min? Den står på lydløs uten vibrering og det ringer jo når jeg ringer den fra hjemmetelefonen. I tillegg har jeg ikk vært utafor døra i helga og sist jeg husker at jeg brukte den var på lørdagskvelden. Nå har jeg finkjemmet hele huset, og hørt med alle familimedlemmer, men ingen har hverken sett eler hørt den. HVOR ER MIN MOBILTELEFON!? Endret 1. september 2008 av Programvare Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg skulle til å be deg ringe den, men siden du har vært så smart at du har slått av lyd og vibrering så hjelper det lite. Har du sjekket i senga? Under hodeputa, under senga, i buksa du hadde på deg på lørdag? I kjøleskapet? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, jeg har faktisk sjekka i kjøleskapet, sett gjennom alle klærne jeg har hatt på meg og ikke hatt på meg, har rensa senga totalt, og leita overalt hvor jeg har oppholdt meg. Kan ikke fatte at den kan bli borte på den måten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tipper den dukker opp når du har gitt opp å leite. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Eller kjøpt ny mobil. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Den er garantert på det siste stedet du leter! Det som bruker å funke for meg når jeg har mistet noe er følgende. Glem det. Ikke let, men lev som om du hadde tingen. Det er to ting som hender meg når jeg gjør det: 1. Jeg husker hvor jeg har lagt i fra meg skiten. 2. Plutselig kommer jeg over tingen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Pleier å tenke "den ligger øverst på gulvet" Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 noen som har lysst til å gi meg ide til hva jeg kan lage en bilde serie om? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Forstår, men synes allikevel det er faens merkelig at mobilen kan bli borte, når det eneste jeg har gjort siden jeg husker å ha sett den er å gå mellom tv-en, pc-en og dass. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Min mormor pleide å si: "Det som ikkje har kommt førr tyvhand eller ildebrann, det kjem frem!" Oversettelse for søringer: "Det som ikke har blitt stjålet eller havnet i brann, vil dukke opp før eller siden". Med det mente hun det samme som NikkaYoichi sa, hvis ikke du har grunn til å mistenke at det har vært stjålet eller noe, så skal du bare ta det med ro, så skal du se det dukker opp igjen! Jeg har levd etter denne regelen lenge, og opplever alltid at det jeg mister dukker opp igjen etter en stund. Alltid! Endret 1. september 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg