chokke Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 FNis, mista bussen, så ikke noe plenumsregning for meg i dag. Så synd . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 FNis, mista bussen, så ikke noe plenumsregning for meg i dag. Så synd . Synd når du kommer på en prøve og ikke har deltatt nok til å forstå det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Første semester på universitetet, har jobba relativt godt forrige uke og føler jeg forstår stoffet, dermed var ikke tapet så altfor stort . Lenke til kommentar
Beneli Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Deilig å ha god tid om morgenen. Frokosten og kaffen smaker deilig! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Føles godt å være tilbake iallefall Bra bra, velkommen tilbaks. Det første jeg skal gjøre er å peke på signaturen din og gi deg et "tsk tsk blikk". Get "your is"? tsk tsk. Yours mann! yours! Men for all del, hai faiv! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Frokost nummer to, og idiotiske morgenprogrammer på Viasat 4, TVNorge og TV2 Zebra . Latterlig. God underholdning dog. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Bare Egils Coverband - "Gøy på landet" er en utrolig interessant sang å sitte og våkne til Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Seriøst, de må ha en PC som sender inn tilfeldige svar til de konkurransene. Ikke bare er de latterlig lette (oppgavene), men svarene er søren meg som tatt ut fra en annen teit verden. ...Eller Oslo øst (ooOOoOh!) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Seriøst, de må ha en PC som sender inn tilfeldige svar til de konkurransene.Ikke bare er de latterlig lette (oppgavene), men svarene er søren meg som tatt ut fra en annen teit verden. ...Eller Oslo øst (ooOOoOh!) Jepp. Oslo øst søkks, bortsett fra der jeg bor. Skikkelig getto assa! De kalte Amerika et land på INTERAKTIVT Frokost (mess-TV). Folk kan ikke være så dumme at de sender inn latterlige svar. Søskenflokk med desimaltall? :S Enda verre er pirkinga til programlederne, har en skrevet feil er fortsatt svaret korrekt. Ja, jeg har sett på. Men måå løpe til bussen nå. BRBRB Endret 1. september 2008 av chokke Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 helse og sosialfag er slitsomt. Lenke til kommentar
Beneli Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Musikklinja er lang. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 medie design nå "jippi" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 medie design nå "jippi" er gøy det da....jeg lukter ironi i det du sa Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 God dag, tards. Dag ja. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 medie design nå "jippi" er gøy det da....jeg lukter ironi i det du sa jeg likte det ikke i min tid men Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Å, så elsket man føler seg når kjæresten ikke gidder å flytte seg for å finne en stikkontakt og pc-en går tom for strøm. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Enda en unnskyldning til å binde fast kjæresten hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Yay! Læreren bare stakk sånn ca 1 time før han skulle. Han var sikkert like lei html som oss andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg