b-real Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Gjør det sikkert, har ikke opplevet det selv så jeg kan ikke si så veldig mye om det. wooot... Jeg kjeder driten av meg! Endret 31. august 2008 av b-real Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Da er vi to, gitt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Da er vi to, gitt. Du gjør oppe? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Veldig lite. Nå sitter jeg og hører litt på Dead Trooper. Jeg har snudd litt på min nesten-perfekte døgnrytme -.- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Veldig lite. Nå sitter jeg og hører litt på Dead Trooper. Jeg har snudd litt på min nesten-perfekte døgnrytme -.- Er slags døgnrytme du kjører for tiden da?Min er all over the place...kan være døgning 1-2 dager, så sove en dag og..jah...ting har ikke mye struktur for tiden, men det ordner seg vel Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg hadde en veldig fin en før hælja; legge seg før tolv, stå opp før tolv. Men så blei jeg berusa for første gang på gudene veit hvor mange mnd på fredag, også skar det seg O.o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Yeah...ute i går selv og det hjalp ikke akkurat så fryktelig mye.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Aff. Ordner seg etterhvert. Hadde vært lettere om jeg hadde noen grunn til å beholde døgnrytmen Du gjør for tia? Bare ordner deg opplegg sørpå? Endret 1. september 2008 av bazukh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Aff. Ordner seg etterhvert. Hadde vært lettere om jeg hadde noen grunn til å beholde døgnrytmen Du gjør for tia? Bare ordner deg opplegg sørpå? Hehe, sant det. Jobb eller skole er som oftest tingen for å hjelpe på slikt. Er på nattevakt i kveld, egentlig sagt opp her men de trengte folk så...jah.. Driver å pakker og styrer og gjør klart for å forlate nordnorge ja..i banken i morra, skulle egentlig i dag men så kom nattevakten nå i kveld så...jah...der var en like langt med det prosjektet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Jada..døgnsnuinga fra nattskift til dagskift går til helvete som forventet, etter at jeg sov til 16 på lørdag og 1630 idag. Pff... Da var det bare å se frem til en dødslang og tung dag på jobb om noen få timer. Trøttheten pleier å slå inn for alvor rundt lunsjtider, og da er det enda noen timer igjen. Så skal man prøve å tvinge seg våken til kvelden kommer, så man ikke står opp kl 23 og sitter oppe hele natta og venter igjen. Endret 1. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Bereten er tatt fram og sjekka for "skavanker". Sitter like godt nå som dagen jeg dimma ^^ Nametags og dogtags er pakket i baggen. Snyltekopper, ligther, fyrstikker og plastposer er pakket. Diverse sivile klær. Jeg er SÅ klar for rep-øvelse GUD det skal bli godt og kle seg i grønt igjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Men i helvette bård...skal du inn igjen? oO Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 JEG FÅR IKKE SOVE! ARGH! Oh well, sto opp klokka 20:00 i går, så greier nok en våkenatt. Øvelsen begynner jo ikke før den 2 uansett. I dag er det bare oppkledning og dritprat med en kompis fra troppen min ved HVUV B-Real, yep. Er med i innsatsstyrken til HV-16. "Claymore" Så jeg har faktiskt meldt meg frivillig til og trene i 20-40 dager i året. Også har vi prioritet på utstyr fra forsvaret (HK416, ny stridsvest osv osv osv). Om du savner forcen så burde du vurdere og bli med i HV-I. Og om du prøver deg på noe sånt som at HV slapt og alt det der. Så kommer jeg og pistolwhipper deg med hken! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Sjefen min hadde en litt annen oppfatning av Rep. Sist de var der, ble de slept opp i fjellheimen med bare et par kjeks hver og en offiser som kanskje var 18, som visst hadde misforstått og trodde de skulle ha helvetesuka e.l. Masse gubber med ølvom og kontorrotter på godt over 30 skulle "overleve" i naturen..folk var visst så halvdaue at de begynte å bryte sammen og grine..kan da faen ikke forvente at kaller på bortimot 40 skal være like spenstige som en førstegangsrekrutt! Offiseren greide ikke å navigere frem til hytta heller, så de var temmelig våte og kalde. Endret 1. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 JEG FÅR IKKE SOVE! ARGH! Oh well, sto opp klokka 20:00 i går, så greier nok en våkenatt. Øvelsen begynner jo ikke før den 2 uansett. I dag er det bare oppkledning og dritprat med en kompis fra troppen min ved HVUV B-Real, yep. Er med i innsatsstyrken til HV-16. "Claymore" Så jeg har faktiskt meldt meg frivillig til og trene i 20-40 dager i året. Også har vi prioritet på utstyr fra forsvaret (HK416, ny stridsvest osv osv osv). Om du savner forcen så burde du vurdere og bli med i HV-I. Og om du prøver deg på noe sånt som at HV slapt og alt det der. Så kommer jeg og pistolwhipper deg med hken! Jeg skal på "påkledingsøvelse" en gang i september eller.no, både jeg og en kompis av meg skal inn og vi har tenkt rimelig likt på det at en tar heller en tur til utlandet og tjenestegjør noen mnd der en å gå inn i Heimevernet.Ikke noe vondt sagt imot HV, ikke i det hele tatt mann...men jeg har ikke tenkt til å bruke 20-40 dager i året på heimevernet, da drar jeg heller ut og gjør noe fornuftig. En trente rimelig i 1 år i strekk mot å dra ut til Afghanistan men hadde ikke anledning til å dra så både jeg og kompis av meg konkluderte med at vi reiser heller til varme og slikt en å slave for HV ^_^ HV har vel også en egen intops også etter det jeg har forstått så blir det riktig ille så hiver en seg med dit. Har også meldt meg inn i interesse-tingen til forsvaret (via norge.no) for nettopp intops-relaterte ting så..en får se, men savner forsvaret? Ja det gjør en Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Vurderte int-ops jeg og, men kom fram til at "neeeeh". HV-I rekrutterer til et MOT lag i mazar-e-sharif provinsen. Hadde mer lyst og dra til PRT i Meymanneh om jeg skulle ut. Holder med innsatsstyrken for meg, inntil videre. Jeg må jo inn uansett faen hva jeg gjør, så da tok jeg liksågreit det beste Men, påkledningsøvelse. Er det bestemt at du skal til a-stan, eller må du igjenom diverse opptaksprøver? Endret 1. september 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg skal på "påkledingsøvelse" en gang i september eller.no, både jeg og en kompis av meg skal inn og vi har tenkt rimelig likt på det at en tar heller en tur til utlandet og tjenestegjør noen mnd der en å gå inn i Heimevernet.Ikke noe vondt sagt imot HV, ikke i det hele tatt mann...men jeg har ikke tenkt til å bruke 20-40 dager i året på heimevernet, da drar jeg heller ut og gjør noe fornuftig. En trente rimelig i 1 år i strekk mot å dra ut til Afghanistan men hadde ikke anledning til å dra så både jeg og kompis av meg konkluderte med at vi reiser heller til varme og slikt en å slave for HV ^_^ HV har vel også en egen intops også etter det jeg har forstått så blir det riktig ille så hiver en seg med dit. Har også meldt meg inn i interesse-tingen til forsvaret (via norge.no) for nettopp intops-relaterte ting så..en får se, men savner forsvaret? Ja det gjør en Det som er litt drit er at man kan bli kalt inn likevel. En kamerat fullførte oppdrag i Afghanistan for så å bli kalt inn til HV fordi han hadde "nyttig kompetanse". Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Du er vernepliktig til du er 44. Så lenge du er stridsdyktig kan forsvaret gjøre som de vil med deg. Nå som de skal legge ned HVUV så vil 50 til 80% av de som dimiterer fra hær, sjø og luft bli innrullert i HV. Såe, vi snakkes kanskje på rep-øvelse en gang Men nå skal jeg sette kurs mot setermoen leir. Gud som jeg gleder meg til og ta på meg den uniformen igjen. Vi snakkes Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg er så TRØTT -.- Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg er så TRØTT -.- Kaffe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg