Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Go go, blomst. Ikke gjør som meg og lag sang / dikt. Det blir aldri godt mottat Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Man må være prozor for å skjønne hva bazukhuzor mener. Du skjønte det ikke, med andre ord? :!: Hoho, I r funny. Datasmurf: Spørs vel på kvaliteten. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Sang/dikt slår alltid ann. Men du hadde sikkert noobt dikt. Ser det for meg: "Jeg er en datasmurf, og er ganske kåt. Kule torrents gjør meg veldig våt. Ingen gjør min software om til hardware sånn som deg Og jeg håper virkelig at du elsker meg" Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Sang/dikt slår alltid ann. Men du hadde sikkert noobt dikt. Ser det for meg: "Jeg er en datasmurf, og er ganske kåt. Kule torrents gjør meg veldig våt. Ingen gjør min software om til hardware sånn som deg Og jeg håper virkelig at du elsker meg" I lol'd Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 HEI!! Leiter etter historien om en gutt som blir testet av familien til dama si.. Og moralen ved historien er man må alltid bevare kondom i bilen eller noe sånt. KAn noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 fant!!! :DD:D:D: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=696658 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Datasmurf: Spørs vel på kvaliteten. På sangstemmen eller diktet / sangen? Sang/dikt slår alltid ann. Men du hadde sikkert noobt dikt. Ser det for meg: "Jeg er en datasmurf, og er ganske kåt. Kule torrents gjør meg veldig våt. Ingen gjør min software om til hardware sånn som deg Og jeg håper virkelig at du elsker meg" Ja, fortsett å lev i drømmeverdenen din, edinho. Finnes det forresten et program hvor jeg kan spille av en sang og så få opp notene og diverse, eller må jeg bare prøve meg frem? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Du er altfor sassy, jente_12. Pass deg. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hva vil du? Jeg får bare folka til å le. Sorry for at dama ditcha deg siden du ikke var poetisk nok. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Omg! Det brenner i et fryselager på Fedje!!! Enda godt at Nie har flyttet... Ja, Nie er på gråten nå. Hun har tilbrakt store deler av barndommen sin på de kontorene som står i brann. - Nie Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Oi... Ennda liv i forum kafeen? :o Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Nå har jeg kjøpt klær til bikkja på nett. Skitbillig! har kjøpt: Måtte ha denne Juledrakt! Hawaii-skjorte, bare i gult. Kammo-jakke så jeg ikke finner hudnen når det er snø Og leopard-drakt lol. Kom på 65 dollar inkl frakt fra hong-kong og hit. Gudene veit hvorfor jeg kjøpte dette tullet, har jo masse klær Føler med tullete i hodet idag Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det burde du. Folk dør i Afrika, og du kjøper klær til hunden din? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Sorry for at dama ditcha deg siden du ikke var poetisk nok. Streken || \/ Ikke kryss den. Endret 31. august 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Stakkars hund. /me runs. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Sorry for at dama ditcha deg siden du ikke var poetisk nok. Streken || \/ ------------------ Ikke kryss den. Streken || \/ ------------------ meg..... hvor er admin? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Nå må jeg legge meg, skal på skolen i morgen. God natt alle store og små! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det burde du. Folk dør i Afrika, og du kjøper klær til hunden din? Du kjøper øl i stedet for å gi penger til barn? Hunden har ikke pels, ikke det at disse klærne kommer til å bli flittig brukt Veit ikke hvorfor jeg kjøpte dem. Har jo to gensere til henne, hun trenger ikke fler liksom. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det burde du. Folk dør i Afrika, og du kjøper klær til hunden din? Du kjøper øl i stedet for å gi penger til barn? Hunden har ikke pels, ikke det at disse klærne kommer til å bli flittig brukt Veit ikke hvorfor jeg kjøpte dem. Har jo to gensere til henne, hun trenger ikke fler liksom. Owned, jeg drikker ikke. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Måtte jo ta en råsjangs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg