chokke Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 mMmm ... Sunlounger er så herlig musikk Told you. Envio - For You (Sunlounger Remix), sjekk også ut de norske The Blizzard sin remix . Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Da har jeg sykla 1.4 mil kun for å se film. Det var dog verdt det. "Get Smart" var ganske bra - noen ganger lo jeg så godt at jeg nesten ikke klarte å slutte. Eneste jeg syntes var dårlig var at de brukte opp de morsomste vitsene/scenene så tidlig i filmen. För filmen begynte fikk jeg også tid til å handle på en butikk ved siden av - skaffa meg sesong 2,3 og 4 av Macgyver. Min store helt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 chokke, jeg hadde White Sands (DJ Shah's Original Remix) fra før av og elska den, og resten var jo pure love. Håper "Another Day at the Terrace" kommer fort Helst innen 2 uker Skal sjekke ut Envio og The Blizzard Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 chokke, jeg hadde White Sands (DJ Shah's Original Remix) fra før av og elska den, og resten var jo pure love.Håper "Another Day at the Terrace" kommer fort Helst innen 2 uker Skal sjekke ut Envio og The Blizzard Jeg bare vekket ånden . Generelt så synes jeg ikke Envio har så mye god musikk, er spesilt For You som er elskbar. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Smurfelurfen jo. Hvordan går det? Skole i morra? :l Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 He he, For You var da også absolutt elskbar. Både DJ Shah's Sunlounger Remix og The Blizzard sin. Jeg syns at førstnevnte høres bedre ut enn sistnevnte, men sistnevnte var fin. Sidious, alt går knakende bra her. For en gangs skyld. Jeg er i lykkerus, uten at jeg helt vet hva det kommer av Regner med det blir skole i morra ja, må finne ut hvem jeg er på gruppe med resten av semesteret og om læreren har gradert min manipulasjon av Frode Øverli og Pondus. Og håper at han er en åpen sjel, mtp. at jeg dro ut det litt mer morbide og homoerotiske i det hele. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Oi. Bra at du er i godt humör da. Vet ikke hva det kommer av, men mitt humör svinger som en rockering. Kanskje det er p.g.a. at jeg nettopp har begynt på en ny skole (ny by), hjemlengsel, mörketidsdepresjon...hvem vet. Ja, la oss håpe at arbeidet ditt faller i smak hos läreren. Urge kommer på 1.5l flasker i morgen?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ah, kjenner til den der. Har vært mye opp og ned her de siste ukene. Ustabilt som få. Jeg bare vet at etter en slik opptur som jeg har nå, må det komme noe jævlig, men jeg prøver å ikke tenke så alt for mye på det Ta det som det kommer ^^ Yeah! *gledeseg* Ha ha, jeg loker rundt på deiligst atm, kommer til å få så mad mye disrespect fra folk. Jeg stemmer det jeg mener og deler ut 5ere og 6ere i hytt og gevær. Ødelegger masse perfekte snitt og drar ned i hopetall. Ah ... I love it ^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Halvannen liters Urge i morra, ja. Det ser jeg virkelig fram til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ja, da blir det hamstring ^^ Vel, kanskje ikke hamstring, men blir å kjøpe inn noen ja. Og ei trakt. Stress å drasse med seg 1,5-litere på skolen Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 BULL SHIT Also: lol 1990. FUCK YOU Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Fnis. Woohoo, skal mest sannsynlig bestille sånn DJ Digital controller som det så fint heter i morgen. I tillegg til bærbar PC og en ekstern harddisk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hmh, ler man av folk født i 1990 nå da eller? ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er litt stress og lære seg å installere windowsprogrammer i wine. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kan man ta med så mye drikke man vil i bagasjen sin, så lenge det er under 20kg eller noe? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det kommer ann på hvor du skal. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Skal ha prøve om U=I*R og P=U*I i morgen hovedsaklig i hvertfall. Liker ikke prøver på mandager. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tsjekkia --> Norge. Tollgrensene gjelder enda, nå er jeg usikker på hva de er på, men inn i Norge er mye mindre enn innenfor EU sist jeg sjekket. Skal ha prøve om U=I*R og P=U*I i morgen hovedsaklig i hvertfall. Liker ikke prøver på mandager. Effekt lul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg