hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Canned Heat Little L Radio (Don't) Give Hate A Chance High Times Aces, der har du mine. Endret 13. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 I got the feeling I killed you all. Seriøst, vi vet at dere elsket sangen, og hatet å elske den, og nå elsker dere å hate den. We know. jeg har alltid elsket den jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jeg har alltid elsket den jeg Det der er faktisk direkte skremmende. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvilke synes dere er de fem beste sangene? Nå spør du vanskelig, frøken. Alle albumene er digge, selvom noen sanger er spesielt chill. Virtual Insanity, Canned Heat, Love Foolosophy and so on. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det der er faktisk direkte skremmende. det er mer som skjuler seg under overflaten enn du aner Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Hva vinner man? Endret 13. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, det er jo vanskelig å velge mellom forskjellige sanger. Synes Virtal Insanity er søt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Aidskake, TG-lista blir satt opp nå og Kanna Hete blir tatt med, for å si det sånn. De blir spilt de senere timer når folk sover og jeg har PA'en for meg selv. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvilke synes dere er de fem beste sangene? 1. Pussycat Dolls - I Dont Need a Man 2. Britney Spears - Gimmie More 3. Basshunter - Boten Anna 4. Pussycat Dolls - Buttons 5. Pussycat Dolls - Stickwitu hahahahah! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Aidskake, TG-lista blir satt opp nå og Kanna Hete blir tatt med, for å si det sånn. De blir spilt de senere timer når folk sover og jeg har PA'en for meg selv. Sweet! Da kan jeg komme med kaffe, så kan vi nyte litt Tjamirokvai sammen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva vinner man? Disse to ble jo tatt opp i går. Lol. : P Klassiker Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sweet! Da kan jeg komme med kaffe, så kan vi nyte litt Tjamirokvai sammen.Awwww. Kaffejenta fra TX. Satt virkelig pris på den kaffen jeg fikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Aces: Favorittlåter: Pink Floyd - Echoes The Beatles - The Fool on The Hill Dire Straits - Brothers in Arms Neil Young - Cortez the Killer deLillos - Neste Sommer Bedřich Smetana - Vltava (The Moldau) Okay, så ble det seks, men okay. Endret 13. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Aces:Favorittlåter: Pink Floyd - Echoes The Beatles - The Fool on The Hill Dire Straits - Brothers in Arms Neil Young - Cortez the Killer deLillos - Neste Sommer Bedřich Smetana - Vltava (The Moldau) Okay, så ble det seks, men okay. Lillevenn Nå ver det vel egentlig Jamiroquai jeg mente, men det får gå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Disse to ble jo tatt opp i går. Lol. : PKlassiker Aaaw, nå leste jeg ikke gårsdagens drama da Eeeeh macarena! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Awwww. Kaffejenta fra TX. Satt virkelig pris på den kaffen jeg fikk. Godt å høre. Mer kaffe skal det bli! =D Skal faen meg ta med det heite, rosa forkleet mitt også. Men nå er det bysselalle. Natta pplz! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Lillevenn Nå ver det vel egentlig Jamiroquai jeg mente, men det får gå. du er klar over at mange av de du kaller lille venn faktisk er eldre enn deg ikke sant? natta aids wub u <3 Endret 13. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Lillevenn Nå ver det vel egentlig Jamiroquai jeg mente, men det får gå. du er klar over at mange av de du kaller lille venn faktisk er eldre enn deg ikke sant? Jeg vil tro hun er det, lille venn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Ah, sånn går det når man ikke leser og er så trett at man må holde øya åpne med cocktailpinner Espen, du er klar over hvor søtt det er, ikke sant, lille venn? Endret 13. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vil tro hun er det, lille venn. jammen... ehm.. jammen... jeg er jo stooor jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg