Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tviler på om de blir skremt bort om vi roper satan til dem. Det kom en gang en kristen mann på døra mi. Først sa jeg at jeg ikke var religiøs, men når han bare fortsatte og prate, sa jeg til slutt at jeg var troende satanist. "Men det er jo vrldig bra da. Da er du i hvertfall på god vei da."

Lenke til kommentar
Jeg tviler på om de blir skremt bort om vi roper satan til dem. Det kom en gang en kristen mann på døra mi. Først sa jeg at jeg ikke var religiøs, men når han bare fortsatte og prate, sa jeg til slutt at jeg var troende satanist. "Men det er jo vrldig bra da. Da er du i hvertfall på god vei da."

Hvis man faktisk tror at satanisme handler om å tilbe Satan og sånn gir jo det mening det han sa (tror man på Satan, tror man implisitt også på Gud). Men ellers ser jeg ikke så mye sammenhengen mellom kristendom og satanisme :dontgetit:

Lenke til kommentar

NG2 er mye lettere enn enern uansett. Får jo health drops fra nesten alle fiendene man dreper så helsa holder seg oppe.

Mitt spill hang seg mot slutten og jeg kommer ikke forbi en cutscene :cry:

Pluss at alle fiendene plutselig har blitt spedalske siden armer og bein flyr av dem bare man dulter borti dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...