Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Han bør slutte med det snart. Jeg trenger min daglige dose diskusjon.no Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Datasmurf: Oh rly? Hvordan tror du jeg slapp unna förstegangstjeneste? Buhahahahaha. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Samme måte som meg ved å være ærlig og si at du sliter psykisk og at du er redd du vil få en blackout når du får et våpen i hånda og kan komme til å skade en eller flere personer, inklusiv deg selv? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Datasmurf: Et öyeblikk.... Nei. Fikk dog besök av to psykologer. Kom hjem til meg, men ville ikke snakke med de. Ropte og hylte til de...fikk til slutt beskjed om at jeg ikke var egnet for militäret. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Klarte å ødelegge høytallerne mine idag De lager rar lyd på det laveste volumet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ah. Jeg fikk snakke med psykolog og lege på førstegangstjenesten jeg Samt beskjed om at jeg ikke var ønsket. Ha ha ha xD Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Så vi var begge uönskede. Hvem hadde trodd at jeg hadde en så lysende fremtid foran meg som soldat i Call of Duty IV. Vurderer å dra på kino i dag. "Get Smart" med moromannen Steve Carrell. Må dog sykle snaue 7 km for å komme meg dit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Sykle 1,4 mil for kino? Skeptisk Selv skal jeg ta med meg en glasscola og Dagbla' for i går og sette meg ute i sola straks. Bare overføre noe mer chill trance til mobilen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Du din hestpeis. Er det så bra vär i Trondheim? Her er det greit nok, men ikke utevär. Hadde egentlig värt ganske kjekt å sykla en tur, men uten ipoden er det en kjedelig affäre. *Banne Apple* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er da mulig å sykle uten musikk? Du kan nyte lydene rundt deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Aner ikke hvordan det er i Trondhjem, men her i Steinkjer er det herlig ^^ Ah, ingenting som en tur ut i sola Sitti og nyti hele greia, bare slappa av på en benk i solsteika og kosa meg. Ingen bekymringer, null stress, bare chill ... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Åh, jeg savner Trondheim. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kristne fjortiser: DRA DERE TIL HELVETE!! Det er jo skummelt når det er 8 brukere som leser emnet, men det er kun jeg som er registrert bruker. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hva har Jesus med det å gjøre? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Woohoo, jeg er flink og vasker klær og håndduker ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hva har Jesus med det å gjøre? Jeg har en teori om at alle som kikker innom forumkaféen er kristne fjortiser. Det kom så søkkende mange besøkende en gang vi diskuterte religion. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ballus, jeg kan garanter deg at ingen bryr seg katten om at noen tullinger diskuterer religion denne stusslige lille tråden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tror ikke det er så mange religiøse fanatikere som smugleser DNFK på jakt etter smuss og no-noes nei. Da burde de heller lese webcomics, yay ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg