Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det er ikke gøy ... :p Må jo alltid gjenta det jeg sier. Men jeg kan jo skjerpe meg i enkelte situasjoner, om jeg er oppmerksom på det.

 

Flytvansker. Ikke sjelden støter vi på personer som durer i vei, "slurer" på stavelser, kutter endelser og snubler i ordene. Alt mens de hopper fra ett tema til et annet. Kanskje ser du vedkommende igjen på talerstolen neste dag, der han til din overraskelse snakker flytende og velartikulert. Folk med løpske tunger kan nemlig kontrollere talen under press.

 

WheelMan: Det er godt mulig ... :)

 

Har alltid visst at jeg snakker veldig fort og uforståelig, og hopper over ord og stavelser til tider, men det er først nå jeg vet hva det er for noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... haha. Jo, takk :p Men hadde vel egentlig håpet det var nok med det jeg hadde fra før av. Greit ... Det er litt gøy å finne ut av hva det er, men nå får det vel snart være nok :D Da har jeg sosial angst, løpsk tale, ADHD/ADD og eksentrisme (om det er et ord) og bipolar lidelse.

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Hmm, kansje jeg også har det, kunne vært greit å ha noe å skylde på når folk disser hvordan jeg snakker:P

hender jeg snakker alt for fort, henger meg opp i ett ord, sån att det høres ut som jeg stammer, sier noe pittelitt andrerledes enn det jeg hadde tenkt å si, (ord) sånn at setningen blir feil osv O_o

 

mamma lager egg og bacon til frokost^^,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...