Ville Vonca Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er ikke gøy ... Må jo alltid gjenta det jeg sier. Men jeg kan jo skjerpe meg i enkelte situasjoner, om jeg er oppmerksom på det. Flytvansker. Ikke sjelden støter vi på personer som durer i vei, "slurer" på stavelser, kutter endelser og snubler i ordene. Alt mens de hopper fra ett tema til et annet. Kanskje ser du vedkommende igjen på talerstolen neste dag, der han til din overraskelse snakker flytende og velartikulert. Folk med løpske tunger kan nemlig kontrollere talen under press. WheelMan: Det er godt mulig ... Har alltid visst at jeg snakker veldig fort og uforståelig, og hopper over ord og stavelser til tider, men det er først nå jeg vet hva det er for noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Gratulerer med diagnose Alltid like "gøy" å finne ut hva man egentlig lider av ... Go go sosial angst, eksentrisme (er det et ord?) og kleine levin syndrom!! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) ... haha. Jo, takk Men hadde vel egentlig håpet det var nok med det jeg hadde fra før av. Greit ... Det er litt gøy å finne ut av hva det er, men nå får det vel snart være nok Da har jeg sosial angst, løpsk tale, ADHD/ADD og eksentrisme (om det er et ord) og bipolar lidelse. Endret 31. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ooh, funky ^^ Jeg kan adde det at jeg har problemer med å skille drøm og virkelighet, generell angst, panikk angst, alt for mange allergier og kuldeastma! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hmm, kansje jeg også har det, kunne vært greit å ha noe å skylde på når folk disser hvordan jeg snakker:P hender jeg snakker alt for fort, henger meg opp i ett ord, sån att det høres ut som jeg stammer, sier noe pittelitt andrerledes enn det jeg hadde tenkt å si, (ord) sånn at setningen blir feil osv O_o mamma lager egg og bacon til frokost^^, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Frokost ja, god idé. Ostesmørbrød høres godt ut ... Eller snurring Men faen, nå har kirkeklokkene ringt i en halvtime. Djeez! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg har sikkert noe jeg også, men jeg aner ikke hva. *Lete i angst-ordboken* Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Datasmurf: Ja. Dritkult! Jeg har òg problemer med å skille drøm og virkelighet. Allergier og sånt har jeg heldigvis ikke noe av ... TinaM: Det er veldig mulig. Løpsk tale skal visstnok være relatert til stamming Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Yeah, ikke sant? Jeg tror jeg skal begynne å kalle deg "Løpende Tunge med mandelformede øyne og funky pinnedyr" edit: Ha ha, too true Endret 31. august 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jøsses. Vi snakker om psykiske problemer.o/ Partytime, jo. *slip out door* -Eple Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Helsike. Trodde jeg skulle få flytte inn i leiligheta mi i morgen. Vel, jeg kan jo det, men da må jeg vel ligge på en madrass på gulvet. Trodde min kjäre PC og mine eiendeler skulle komme i morgen, men det blir ikke för på onsdag. Ble faktisk litt deppa nå, men men... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Aww ... Dakar Sidious. Kom hit og få snurring og Urge ^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 *Hoppe i fanget til Datasmurf* *Maler som en katt i fanget til smurfen* grrr Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Skulle hatt en kompis som deg her i byen, Datasmurf. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 internettttttttt!!! savna det sinnsykt haha. får på rommet om et par dager om posten ikke er for treig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Vær forsiktig med hva du ønsker, Sidious Husk, jeg har papirer på at jeg er gal, mohahahaha. Nå, hva funker for hvite klær? 60 grader? 40 grader? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 bare her diskusjon forsvinner til tider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg