Cryflopp Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Helloooooooo ^^ Skjer? . . Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Lite egentlig. Kompisbesøk fra Oslo, men de har sovna. Lite trøtt Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kom akurat hjem fra byen. Skal legge meg snart, men måtte jo stikke innom forumkafeen før jeg la meg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) batty boy now das jus a flithy LIE Endret 31. august 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Goooood morning tards. ;--D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Good Morning to you too ^^ Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ingen som er våkne og som vil snakke med meg??? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 God morgen Hvorfor er du så tidlig/seint oppe? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Fordi jeg våknet nå, selv om jeg la meg klokka halv 4 i natt... Men det passer meg i grunn perfekt, iom at jeg kan legge meg tidlig i kveld Og hvorfor er så du våken? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Åh. Hvor var du til klokka fire i natt, da? Jeg kom hjem nå, jeg ... ;p Har varma meg litt kinamat. Skal vel sove snart. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er ikke noe spennende å fortelle, jeg var bare hos en kompis og slappet av. Du har vært så lenge ute ja Skal du ikke på skole/arbeid imorgen? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ah. Men det er vel gøy det òg? Har visst det Tida flyr i godt lag, eller noe ... Jo, men dét er i morgen Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er ikke så værst det heller nei, orket ikke noe mer allikevel. Men du twister jo døgnet, det er ikke bra.. Jeg kjeder meg! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Da gjør det jo ikke noe, nei Er ikke det, men det startet vel heller den dagen jeg ble syk. Men nå er jeg nesten frisk igjen, så jeg bør vel snu det om igjen _________________________________________________________________________ Jeg har funnet ut at jeg har løpsk tale. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Smart, snu døgnet når en blir syk ... Som betyr at du snakker uten stopp? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ikke veldig smart, nei ... Nja. Ikke helt ... Litt om Løpsk TaleVed Løpsk Tale (pedagogisk betegnelse) er talehastigheten større enn det språk- og taleapparatet har kapasitet til, og talehastigheten kan være uregelmessig. Mange fagfolk påpeker at en sentral vanske med selvkontroll er årsaken, og at denne kan påvirke alle kommunikasjonskanaler og generell atferd. Det kan da bli vanskelig både å organisere talen, og bygge opp et godt språk og tydelig tale. Spesielt blir det vanskelig hvis det er deler av språket og/eller talen som i utgangspunktet er noe hemmet. Noen har hyperaktivitet, viser impulsivitet både verbalt og ellers, og sliter med å styre oppmerksomheten. Løpsk taleLøpsk tale er i første rekke en taleflyt- og tempovanske. I tillegg kan løpsk tale komme til uttrykk både i forhold til lydsystem, setningsstruktur og språkbruk. Viktige kjennetegn er: uregelmessig, ofte akselererende taletempo mange gjentakelser av stavelser, ord og ordgrupper utelatte eller dårlig uttalte stavelser og lyder uorganisert setningsstruktur vansker med oppmerksomhetsfokusering mangelfull opplevelse av og innsikt i eget problem Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det hørtes ikke såå gøy ut.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Da fant jeg akkurat ut at jeg også har det, hvertfall om jeg følger det som står der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg