Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle snakker om fester de var på igår hvor de spilte så dårlig musikk. Jeg har en teori om at det ikke er festene sin feil, det er bare dere som går på feil fester. :)

Vel, var der ikke for musikken. Det var en "bonus". For å si det sånn, var en "DJ" der (bra utstyr, men kan ikke helt bruke det), og sangene ble valgt av allerede mixede album :) .

Det var trance (og litt jalla-musikk), men misbruk :( .

Tipper det var crazy frog og Britney spears! :p

Var litt bedre enn det.

Sommeralbum fra Sunlounger er elsk :love: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Sjekk ut y00t00b.

Sunlounger - White Sand

Sunlounger - Another Day On The Terrace (Club Mix)

Sunlounger - Hierbas Ibicencas (Club Mix)

Sunlounger Feat Zara - Crawling (Både originalen og DJ Shah rework er perfekte)

For å si det sånn, den sjangeren i dag :) .

Lenke til kommentar

NAMNAMNAMMETID!

JEG SKAL HA TACO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111oneoneone

Lenke til kommentar

Folk flest kaller meg merkverdig og eksentrisk.

Tror det er noe i det der.

edit:

Hmm ...

Du vet du har lite å gjøre når du ved den minste lyd reiser deg opp og står og lurer bak persiennene og speider opp og ned gata etter folk.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...