Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 He he, jeg har søkt hjelp, men hjelpen gjorde vondt verre. Flinke psykologen. Og flinke legen. Nei faen ... Jeg har sosial angst, det har jeg hatt i årevis, og den har bare blitt verre. Alkoholproblemet også, før var det bare høst og vinter, men nå er det også resten av året. Akkurat det er jeg ganske skeptisk til. Det var "greit" da jeg bodde 1 km utenfor sentrum og trengte en vodkashot for å komme meg på skolen på mørke og kalde vinterdager, men når jeg trenger det på varme og solrike dager, blir det straks mye verre. Jeg fatter det liksom ikke helt heller, for dette er noe jeg har gleda meg til hele ferien. At skolen sku starte og jeg sku se igjen alle folka. Så kommer dette helvetet. Og å oppsøke profesjonell hjelp er like skummelt nå som det alltid har vært. Jeg takler dårlig å være blant fremmede folk. Paranoian går på høygir og jeg skjelver kraftigere enn vanlig, livredd for at jeg skal bli slått ned, rana, misbrukt, drept e.l. Det var et helvete å bli lagt inn på sykehus i vinter pga. "spiseforstyrrelsen" min (klarte ikke spise, hadde ei mental sperre mot mat over en lengre periode, åt 2-3 ganger i uka, drakk sprit hver dag), både fordi det gjorde fysisk vondt som faen og ingen visste hva det var, og fordi jeg var alene blant mange fremmede som spurte og grov og skulle ha meg til å slappe av og sove og slikt. Det var helt umulig. Jeg tror jeg sovna av utmattelse en gang på morrakvisten, men ble vekt noen timer senere. Hele opplevelsa var generelt jævlig, og det er liksom ikke noe bedre nå heller. Jeg vet ikke hvorfor det går så greit å "prate" om det her i DNFK og til randoms på Nettby og MSN og sånn, når det er helt umulig å prate om det til randoms IRL. Vel, i alle fall i edru tilstand. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg har prata om problemene mine med mamma og pappa flere ganger, men de kan liksom ikke gjøre noe, selv om de er leger. Siden det er innen familien og jeg er over 18 og uvillig til medikamenter og slikt, så går det ikke så bra. phax, jeg liker ikke kjolene på H&M Har vært og sett der flere ganger. Fant en flott en på Fretex, men hadde ikke penger der og da og da jeg kom tilbake neste dag, var den borte : < Gah, hvorfor kan ikke den dobbel-post-saken utvides til 3 min? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) *klemme på murfen* Sjekka ebay, eller andre interenettbutikker? Internett er større enn supern Endret 29. august 2008 av mushi Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vel, jeg vet ikke helt hva jeg skal si, høres rett og slett ut som du har det veldig vanskelig for tiden. Håper iallefall det hjelper bittelitt å snakke ut om det Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg liker kjoler generelt. Nå har jeg bare én kjole, og har prøvd bare 4-5, men jeg må si jeg liker det.Jeg kunne gjerne tenkt meg flere kjoler, spesialdesigna til meg og min kropp, Pæreformet mao Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Aktbilder er morsomt! Bare så synd jeg ikke får lov å legge det ut i bildekritikken av hu som er på bildet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) A-Jay, den "for tiden" har vært alt for lenge for min smak. Periode som har strekt seg over flere år nå. neff, pæreforma og pæreforma, fru Blom. mushi, klart jeg har sjekka nettet. Er jo der jeg har funnet sarongen, kilten og skjørtene jeg har tenkt å kjøpe når jeg har penger til overs, samt får svar på hvor stor den XL-en er. Irriterende når det ikke er noe fast mål på hva som er XL Jeg har et par t-skjorter fra iSolid i størrelse XXL, men de føles som L. Så har jeg ei skjorte i XL som føles som XXXL edit: Da la jeg meg. Natta folks. Endret 29. august 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Oh lord Endret 30. august 2008 av chokke Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg er alene hjemme Jeg og, ser ut som ett helvete her Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det ser ut som et 14dagers vorspiel her. Og jeg har kun vært på fylla idag! blir nok noe rydding imorgen :O Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ok, ok, dere kommer aldri til å tro dette! Jeg bestemte meg for at jeg ville ha en ny mobiltelefon, en fancy sak kalt Nokia N78. Uansett, etter en hel masse tråling av all verdens nettbutikker og diverse andre leverandører, viste deg seg at den er BILLIGST PÅ KOMPLETT. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jøss, er du heldig så kommer den til og med før den nye pc'n min, den har stått som "Frigjort for plukk" i 3 dager nå Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Er du heelt sikker på dette skarstad? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Er du heelt sikker på dette skarstad? Ser iallefall slik ut for meg. http://prisguide.tek.no/product.php?productId=90359 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Enda verre, de har faktisk tilbud så den koster bare 2590 hos Komplett nå. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=35150...BE-D2583A1CB52E Nå står ikke verden til påske (eller jul for den saks skyld). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg