Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eep!

Fanklubb? Skumle greier.

Jeg har hatt fanklubb før. Det var kids som tafsa på meg og slikt, jeg ble livredd, hylte som ei lita jente og la på sprang tilbake til teltet mitt (og nei, jeg var verken full eller påvirka av noe, det skjedde faktisk.)

 

Ehm... ja.

 

La meg stille deg et seriøst spørsmål, når du kler deg opp som du hadde gjort på bildet du postet, tar du det du har, fordi du LIKER å kle deg i kjole generelt, eller velger du spesielt de plaggene du gjør? Eller gjør du det kun for moro skyld? Hva er tanken bak det? Jeg kan ikke legge skjul på at kombinasjonen, og i det hele tatt hele... situasjonen, er ganske far off for meg.

Lenke til kommentar

Jeg liker kjoler generelt. Nå har jeg bare én kjole, og har prøvd bare 4-5, men jeg må si jeg liker det.

Jeg kunne gjerne tenkt meg flere kjoler, spesialdesigna til meg og min kropp, men de folka jeg har vært til med ideer og planer, tror bare jeg gjøker og kaster meg ut og kaller meg drittunge. Jeg blir ikke tatt seriøst, ikke at jeg forventer det heller, men det hadde jo vært hyggelig.

 

Espen, jeg passer til kjolen?

Samt bestemor, siden det er hennes :p

Vel, var, helt til jeg "lånte" den og aldri leverte den tilbake.

Lenke til kommentar
Det betyr ikke at du skal vifte med de lange fingrene dine :p

Jeg sladrer!

Selv om du sladrer, så tviler jeg på at jeg får problemer av den grunn... Hun er fult klar over at jeg er en uhelbredelig flørt, flørter med alt og alle. Har altid gjort det, og kommer altid til og gjøre det... Og det er greit for henne ^^

Lenke til kommentar

Datasmurf, det er bare for meg noen logiske brister i mye av det jeg leser. Jeg hører stadig om hvordan du f.eks tar en vodka-shot for å tørre å prate med folk på skolen. Hva er stoffet som får deg til å tørre å gå og spørre noen om de kan designe en kjole til deg?

 

Og, om du skulle få en kjole designet til deg og din kropp, hva skal det være godt for? Du bruker det jo ikke offentlig, og det vil i liten grad bety noe om den sitter godt? Sånn som jeg forstår det så tar du bilder av deg selv i den andre kjolen, som ikke er tilpasset deg. Hvorfor skal du da ha en som er tilpasset deg?

Lenke til kommentar

fredrik, samme vodkaen.

Den får meg gjennom dagen, får meg til å gjøre ting jeg helst skulle ha gjort uten alkoholen.

 

Jeg ville nok ha brukt kjole oftere om jeg hadde en penere kjole, til og med jeg vet at kjolen jeg bruker er stygg som juling, men siden det er den eneste jeg har, så blir det liksom med den.

Og når jeg bare får en raffere kjole, så vil jeg forkaste denne, evt. vaske den og gi den tilbake til bestemor, slik at jeg i stedet kan avbildes i den nye kjolen.

Da vil også alle bilder av meg i den gamle kjolen forsvinne, vel, så godt som mulig. Jeg går ut fra at jeg ligger på ratemydowns for evig og alltid :p

Lenke til kommentar
Er det en slags fetisj, eller hva? Mener det ikke som noen hets eller noe, jeg bare tenker sånn ettersom du selv sier du bruker kjoler og blir avbildet i det...

 

Forøvrig ikke en veldig god vane å måtte drikke seg til mot for å gjøre som man vil, men det er en annen sak.

Nja, jeg vet ikke helt. Kanskje det er det, jeg har liksom ikke tenkt over det.

Snakka med mamma om det en gang, før jeg noen sinne hadde hatt på meg en kjole, hu sa det var helt normalt for en gutt på min alder (jeg var vel 18-19 da), det gjorde meg ikke automatisk til crossdresser e.l.

Nå bare liker jeg det. Jeg går ut fra at det er en fetisj. Ikke tenkt så mye over akkurat hva det er.

 

Og jeg er fullstendig klar over at det ikke er en god vane, og jeg har prøvd å kutte den flere ganger, men jeg kommer meg fortsatt ikke særlig langt i livet de dagene som ikke startes med alkohol.

Det lengste jeg har kommet er en tur på skolen og sitte bakerst i klasserommet i en time, ikke klare å gjøre noe og så bare komme meg hjem og låse meg inn på rommet resten av dagen.

 

Espen, det har du nok rett i.

For jeg har jo i og for seg spredd de all over :p

Lenke til kommentar
Og jeg er fullstendig klar over at det ikke er en god vane, og jeg har prøvd å kutte den flere ganger, men jeg kommer meg fortsatt ikke særlig langt i livet de dagene som ikke startes med alkohol.

Det lengste jeg har kommet er en tur på skolen og sitte bakerst i klasserommet i en time, ikke klare å gjøre noe og så bare komme meg hjem og låse meg inn på rommet resten av dagen.

 

link

Lenke til kommentar
Jeg ville nok ha brukt kjole oftere om jeg hadde en penere kjole, til og med jeg vet at kjolen jeg bruker er stygg som juling, men siden det er den eneste jeg har, så blir det liksom med den.

Og når jeg bare får en raffere kjole, så vil jeg forkaste denne, evt. vaske den og gi den tilbake til bestemor, slik at jeg i stedet kan avbildes i den nye kjolen.

Da vil også alle bilder av meg i den gamle kjolen forsvinne, vel, så godt som mulig. Jeg går ut fra at jeg ligger på ratemydowns for evig og alltid :p

 

Finner mange fine kjoler på H&M f.eks, helt sikkert noe plus-size som passer deg og din kropp også. De har til og med nettbutikk så du slipper å drikke deg til mot for å kjøpe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...