Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

takker!

Edit: Noen gang prøvd å tolke Bestemor skogmus' vise litt sånn kinky?

Når en liten mus skal ut og gå,

må hun se seg for og passe på,

det er mange her som ønsker at få en deilig liten musestek til middagsmat.

Kanskje blir det deg, kanskje blir det meg, kanskje blir det trallalei

Gamle ugle sitter i et tre,

og hun passer på og følger med,

og hun lurer nok på hvem det er som går under denne store pararplyen her.

Kanskje er det deg kanskje er det meg kanskje er det trallalei

Borti skogen er et revehi,

der går aldri noen mus forbi,

for der ligger Mikkel Rev på lur og vil spise alle musene som går en tur.

Han vil spise deg han vil spise meg han vil spise trallalei

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag klarte jeg det. Leste ikke teksten på butikken godt nok. Det gjaldt et tilbud. Jeg trodde (siden jeg da ikke leste god nok) at alle som hadde et visst bonuskort fikk denne stekepanna for snaue 400 spenn. Men den gang ei. Man måtte ha samla opp bonusstempler eller noe i den dur for å få den til nedsatt pris, så da endte det opp med at jeg betale 890 kroner for ei stekepanne! Jamie Oliver Professional Series med gullhåndtak og greier. Er denne virkelig verdt det?

Lenke til kommentar
I dag klarte jeg det. Leste ikke teksten på butikken godt nok. Det gjaldt et tilbud. Jeg trodde (siden jeg da ikke leste god nok) at alle som hadde et visst bonuskort fikk denne stekepanna for snaue 400 spenn. Men den gang ei. Man måtte ha samla opp bonusstempler eller noe i den dur for å få den til nedsatt pris, så da endte det opp med at jeg betale 890 kroner for ei stekepanne! Jamie Oliver Professional Series med gullhåndtak og greier. Er denne virkelig verdt det?
Kjøpte selv en stekepanne på IKEA for kr 25,- (!). Den funker fjell og stekte meg et stykke renskåret svinekjøtt med den senest i dag. ~900kr for en stekepanne er sikkert flott for de som har et matchende kjøkken og tilsvarende behov, men for min egen del holder pannen til kr 25 i lange baner.
Lenke til kommentar
DukeCoke, sikker?

Jeg har alltid innbilt meg at kjøtt får dårligere smak av å stekes i olje, at olje bare er noe man bruker til marineringer og pasta :p

50/50 olje/stekesmør er den ideelle kombinasjon for å oppnå optimale stekeegenskaper og god smak. Det mener ihvertfall en bekjent av meg som er kokk.
Lenke til kommentar
Jaja. Det er vel kanskje vanskelig å få pengene tilbake bare fordi man angrer seg? Får vel kanskje bare byttet produktet til et annet produkt med motsvarende pris.

Hvis du ikke har åpnet emballasen/brukt den og du har kvitteringen skal det gå ganske greit å få pengene tilbake.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
~900kr for en stekepanne er sikkert flott for de som har et matchende kjøkken og tilsvarende behov, men for min egen del holder pannen til kr 25 i lange baner.

Nåda, å ville ha en stekepanne i ordentlig støpejern vil jeg ikke på noen måte kalle snobberi.

Endret av Skarstard
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...