Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 DukeCoke, hvem skal godkjenne det? Det blir et mikrokamera fra arngren, om jeg noen sinne finner frem på sidene deres Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) DukeCoke, hvem skal godkjenne det? Det blir et mikrokamera fra arngren, om jeg noen sinne finner frem på sidene deres Hvis det blir oppdaget uten godkjenning fra Datatilsynet kan du vente deg en stor bot, men slapp av, tror ingen fra forumet her sier i fra så lenge du deler litt med oss når det skjer noe spennende.=P Kameraovervåking Endret 29. august 2008 av DukeCoke Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Folk har svidd seg på å fortelle om planlagte ulovligheter på forumet før ... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Av alle lignende dyr, så liker jeg koalabjørner best. Indeed. Imidlertidig digger jeg pandaer også. Skulle gjerne hatt en tam en på rommet mitt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ha ha ha, tviler på at det skjer noe spennende utenfor vinduet mitt. Bare fulle folk som spyr, jeg liker bare å se på småripsene som går forbi, men det er så slitsomt å reise seg / stå hele tiden. Jeg liker også koalaer best, dog, pandaer er nå søte de også ^^ Anyways, jeg ble kalt "banna nigger" i sted da, da jeg gikk til butikken. Jeg bare "wtf? Ser jeg ut som en neger?" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Llandari: Det går bra her i heimen Ungen vokser og gror Flott, da har hun fått riktig opplæring i jobben som baby Ligger relativt nye bilder på fjæsboka hvis du vil se resultatet av groingen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg tenkte å mekke burgere til middag, men har ikke smør å steke de i. Bare noe oljegreier som står på noen karafler her. Funker det? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Spørs hvilken olje det er. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Spørs hvilken olje det er. Darkness! Lege siden du har vært her! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Oliven tror jeg. Funker fint det, bedre enn smør. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jau, jeg ble jagd inn her av Wheelman Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 DukeCoke, sikker? Jeg har alltid innbilt meg at kjøtt får dårligere smak av å stekes i olje, at olje bare er noe man bruker til marineringer og pasta Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 jeg pleier å bruke olivenolje, senest i dag. smakte godt det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hmm, skeptisk til å prøve Jeg foretrekker junken min så usunn som mulig, vel, ikke så ille da. Jeg unngår alt som er frityrstekt og det meste med smult i. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hmm, skeptisk til å prøve Jeg foretrekker junken min så usunn som mulig, vel, ikke så ille da. Jeg unngår alt som er frityrstekt og det meste med smult i. Ingenting er som litt spenning i livet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Anyways, jeg ble kalt "banna nigger" i sted da, da jeg gikk til butikken.Jeg bare "wtf? Ser jeg ut som en neger?" Hva fikk du til svar? Noen som har teksten til pepperkakebakersangen btw? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Anyways, jeg ble kalt "banna nigger" i sted da, da jeg gikk til butikken.Jeg bare "wtf? Ser jeg ut som en neger?" Hva fikk du til svar? Noen som har teksten til pepperkakebakersangen btw? Pepperkakebakesangen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Anyways, jeg ble kalt "banna nigger" i sted da, da jeg gikk til butikken.Jeg bare "wtf? Ser jeg ut som en neger?" Hva fikk du til svar? Noen som har teksten til pepperkakebakersangen btw? Noe mumling og en finger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg